  • 1. Data: 2005-09-04 10:34:54
    Temat: AlleKarta - karta co-branded Allegro / BZWBK / PayBack
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    http://wbk.allegro.pl

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 2. Data: 2005-09-04 11:30:30
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > http://wbk.allegro.pl

    W WBK dalej te teksty w stylu PRLu: "Regulamin kont dla ludności" :P

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 3. Data: 2005-09-04 12:04:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > http://wbk.allegro.pl

    Ciekawa oferta. Złożyłem wniosek z ciekawości i zobaczę :)

    Nie obyło się bez kwiatków. Na początku twierdzą, że można to wszystko
    załatwić albo w dowolnym oddziale albo przez kuriera a potem jedyną formą
    było "Spotkanie Allegro w Poznaniu" :))))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-09-04 12:37:10
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    sprawdzone: oddzwania pracownik banku by potwierdzić wniosek/dane i mówisz
    mu żeby wysłał dokumenty kurierem ;) przygotuj wcześniej xero dowodu ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------

  • 5. Data: 2005-09-04 13:16:32
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > sprawdzone: oddzwania pracownik banku by potwierdzić wniosek/dane i mówisz
    > mu żeby wysłał dokumenty kurierem ;) przygotuj wcześniej xero dowodu ;)

    Spoko. Ksero mam zawsze gdzieś po ręką ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-09-04 13:18:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > http://wbk.allegro.pl

    I co w tej karcie jest niby fajnego? Ze by to byla chociaz kredytowka..

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-04 13:27:35
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawa oferta. Złożyłem wniosek z ciekawości i zobaczę :)

    Zastanawiałem się, ale jednak zrezygnowałem. Przelicznik 12,50zł/1 pkt nie
    jest zbyt korzystny, a z tego, co zrozumiałem przy transakcji np. za 24,99zł
    też będzie tylko jeden punkt. Aby "zarobić" na zdrapkę wartą 45 zł na
    allegro do Simplusa musiałbym dokonać transakcji za 15,6 tys. zł w
    optymalnej wersji i 31 tys. w najgorszej, zatem średnio powiedzmy circa za
    22 tys. zł. Wydaje mi się, że jednak ta sama kwota wydana za pomocą KK
    dałaby większy zysk niż 45zł (konto do Allekarty jest oprocentowane w
    wysokości 0%). Reasumując: dobra alternatywa dla osób nie posiadających KK,
    dla reszty chyba tylko ciekawostka...

  • 8. Data: 2005-09-04 13:30:28
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2005 12:34:54 +0200, Marcin Kubiczek napisal/a:

    > http://wbk.allegro.pl
    ciekawe oferta, ale ciekawe jest także czy jest kierowana tylko dla
    "zdobycia nowego klienta" czyli, ze obecnym posiadaczom rachunków w
    BZWBK pozostaje je zamknać i otworzyć na nowo poprzez Allegro(co wiąże
    sie z wieloma nieprzyjemnymi konsekwencjami: wymiana kart, PINów itp...)
    jesli chcą też mieć taki rachunek(znacznie tanszy niz obecne rachunki w
    tym banku) i tą kartę.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 9. Data: 2005-09-04 14:01:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > dałaby większy zysk niż 45zł (konto do Allekarty jest oprocentowane w
    > wysokości 0%). Reasumując: dobra alternatywa dla osób nie posiadających KK,

    Dla mnie o wiele ważniejsze jest to ubezpieczenie do 1000
    złotych/transakcję

    Pożądana rzecz, gdyż Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących w Allegro to
    ograniczenie do 300 złotych i możliwość skorzystania z tej opcji tylko dwa
    razy

    A co do punktów Payback to są przecież naliczane niezależnie. Posiadacze
    tej karty otrzymują punkty dodatkowe, jeśli to właściwie zrozumiałem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-09-04 14:01:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

    > I co w tej karcie jest niby fajnego? Ze by to byla chociaz kredytowka..

    Ubezpieczenie na przykład

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098