  • 41. Data: 2005-09-04 20:28:32
    Temat: Re: AlleKarta - karta co-branded Allegro / BZWBK / PayBack
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > AlleKarta to z

    Sprostowanie. AlleKarta jednak jest płaska, ale ma logo jak Visa Classic,
    tak jak Visa Maxima Lukasa. Pewnie za jakiś czas znikie podział na Electrona
    i Classic a Classic z chipem zostanie spłaszczony.

  • 42. Data: 2005-09-04 20:29:31
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Mówisz... nowoczesny... to dobrze, że wreszcie, bowiem jakieś 2 lata temu
    > korzystałem z ichniej VC i konta studenckiego. Mieli tam różne wynalazki w
    > stylu "tani przelew", który wychodził i przychodził kiedy chciał, obsługa
    > tragiczna, uaktualnianie stanu konta raczej bliższe temu z lukasa niż
    > mbanku, podobnie jak sam interface. Jednym słowem zbyt nowoczesny to Bz
    > WBK
    > wtedy nie był...

    Nie wiem jak jest teraz. Przekonam się.

  • 43. Data: 2005-09-04 20:38:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > To są dywagacje

    To jest praktyka.

    > Skoro druga strona się nie zgadza to u niej nie kupuję. Proste

    Dlatego ja wole kupic, tak zebym mogl odebrac osobiscie. Oczywiscie mowa
    o drozszym sprzecie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 44. Data: 2005-09-04 20:40:31
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ma. Jeśli sprzedawany sprzęt został zakupiony powyżej 6 miesięcy przed
    > sprzedażą to żadna opłata nie jest naliczana. Proponuję poczytać przepisy
    > :)

    To prawda, ale tylko dla rzeczy poniżej 1000zł. Przy zakupie pow. 1000zł
    niestety PCC musisz odprowadzić w wysokości 2%. Więcej informacji na ten
    temat masz choćby na www.pit.pl w dziale ehandel.

  • 45. Data: 2005-09-04 20:41:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Nie zgodzę się - wiele osób ma dziś karty z możliwością płacenia w necie.
    > Samych kredytówek jest bodaj 2 mln.

    Jakos ludzie, ktorzy kupuja ode mnie na Allegro, bardzo czesto wplacaja
    mi pieniadze na konto przy pomocy przekazu.

    I tacy ludzie maja miec KK ??

    Moze i jest 2 mln KK, tyle ze czesc osob ma wiecej niz jedna KK, a czesc
    z nich wogole nie korzysta z Allegro.

    > główną barierą są koszty obsługi. 2,9% to bardzo dużo. Podobno prowizja od
    > handlu tradycyjnego sięga 1-2% max. Biorąc pod uwagę niższe koszty
    > autoryzacji w necie payu mogłoby zaproponować jakieś 1,5% jeszcze na tym
    > zarabiając. Wtedy na pewno płatności częściej byłyby wykorzystywane.

    Ale to juz sa rozwazania, co by bylo gdyby bylo. Fakty sa takie, ze jest
    to drogie i malo kto z tego korzysta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 46. Data: 2005-09-04 20:42:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Masz jakieś dokładne dane na ten temat czy tylko Ci się wydaje? :))

    Praktyka, praktyka (3 lata na Allegro, SS)

    > To samo co powyżej.

    Jak wyzej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 47. Data: 2005-09-04 20:48:04
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

    > Praktyka, praktyka (3 lata na Allegro, SS)

    Praktyka. Ponad 4 lata na Allegro, nie SS i moje płatności wyglądają
    zupełnie inaczej niż Twoje :)

    Przede wszystkim wpłata na konto i bardzo często PA

    Z reguły Inteligo i Mbank

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 48. Data: 2005-09-04 20:53:50
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Jakos ludzie, ktorzy kupuja ode mnie na Allegro, bardzo czesto wplacaja
    > mi pieniadze na konto przy pomocy przekazu.

    Może nie udostępniach płatności? Ja w zasadzie kupuję tylko kartą. To
    szybszy sposób od przelewu międzybankowego, do tego towar jest ubezpieczony
    itp.

    > Ale to juz sa rozwazania, co by bylo gdyby bylo.

    To forma poszukiwania rozwiązania :-)

  • 49. Data: 2005-09-04 20:59:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Dlatego ja wole kupic, tak zebym mogl odebrac osobiscie. Oczywiscie mowa
    > o drozszym sprzecie.

    Czasem trudno o sprzedawcę z tego samego miasta, a jakoś nie uśmiecha mi
    się jeździć setki (dziesiątki) km i brać dni wolnych. To co piszesz jest
    bardzo mało wygodne.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 50. Data: 2005-09-04 21:09:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Szymon napisał(a):

    > To prawda, ale tylko dla rzeczy poniżej 1000zł. Przy zakupie pow. 1000zł
    > niestety PCC musisz odprowadzić w wysokości 2%. Więcej informacji na ten
    > temat masz choćby na www.pit.pl w dziale ehandel.

    Nic nie muszę. Przepisy dotyczą *sprzedawcy* a nie *kupującego*. Proponuję
    poczytać dokładnie w tym miejscu, do którego mnie odsyłasz :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098