  • 1. Data: 2010-03-30 12:05:46
    Temat: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    WItam!
    Czy allegro (czy wlasciciel allegro, a dokladniej firma zajmująca sie płace
    z allegro) prowadzi działanośc bankowa?
    Z tego co slyszalem trzymaja kase na krotkoterminowych lokatach stad
    pozwalaja na przelewy po 3 dniach (bo niby czemu nie odrazu
    jak w przypadku platnosci allegro, technicznie wykonalne?)
    a jezeli lokuja kase w miedzyczasie to chyba taką dzialanosc prowadza czy
    tak ?
    Jezeli tak to czy posiadaja zgodę ?

  • 2. Data: 2010-03-30 12:21:25
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 30, 2:05 pm, "wspolna-flaszka.pl"
> [...]
    > jak w przypadku platnosci allegro, technicznie wykonalne?)
    > a jezeli lokuja kase w miedzyczasie to chyba taką dzialanosc prowadza czy

    PayU S.A. robi platnosci dla allegro - to co robia to nie na licencji
    bankowej, a w formie agenta rozliczeniowego.

  • 3. Data: 2010-03-30 12:21:31
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 14:05, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > jak w przypadku platnosci allegro, technicznie wykonalne?)
    > a jezeli lokuja kase w miedzyczasie to chyba taką dzialanosc prowadza czy

    ROTFL.

    to, że na forum allegro, ludzie wypisują niestworzone historie to
    jeszcze rozumiem, ale myślałem, że chociaż na tej grupie jest trzymany
    jakiś poziom.

  • 4. Data: 2010-03-30 12:32:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    nie rotfl, swego czasu chcialem otworzyc serwis ktory w czasie pomiedzy
    uzbieraniem prze usera kasy a wyplata
    dla niego trzyma kase na lokatach, i pewien policjant uswiadomil mi ze to co
    by6m robil (inwestowal cudze pieniadze) to dzialalnosc bankowa i na to
    trzeba miec zgode, wiec stad pomysl jak ewentualnie uwalic place z allegro a
    dokladniej trzymanie przez 3 dni kasy .

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 5. Data: 2010-03-30 12:33:04
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    >PayU S.A. robi platnosci dla allegro - to co robia to nie na licencji
    >bankowej, a w formie agenta rozliczeniowego.

    to czy maja prawo przetrzymywac kase i wrzucac w tym czasie ja na lokaty ?

  • 6. Data: 2010-03-30 12:37:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 14:32:26 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

> [...]
    > trzeba miec zgode, wiec stad pomysl jak ewentualnie uwalic place z allegro a

    Ale ktoś cię zmusza do używania? Przeszkadza ci to, ze inni udostępniają?
    Nie chcesz nie używaj, ale nie zabraniaj innym. Dla mnie jako klienta jest
    to cholernie wygodne.
    I od razu mówie, ze nie wiem czy allegro trzyma czy nie trzyma.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-03-30 12:38:27
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 14:32, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > dokladniej trzymanie przez 3 dni kasy .

    a dlaczego wymyśliłeś akurat 3, może 3,333, albo bez kozery powiem pińcset?

  • 8. Data: 2010-03-30 12:49:38
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ktoś cię zmusza do używania? Przeszkadza ci to, ze inni udostępniają?
    > Nie chcesz nie używaj, ale nie zabraniaj innym. Dla mnie jako klienta jest
    > to cholernie wygodne.

    wkurwa mnie to ze allegro wymusza korzystanie z place allegro (jezeli
    wysylka jest przy przedplacie)
    a sprzedawcy wysla przelew po minimum 3 dniach roboczych, dla sprzedawcy ma
    to znaczenie zwlaszcza gdy handluje towarami.

  • 9. Data: 2010-03-30 12:50:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > a dlaczego wymyśliłeś akurat 3, może 3,333, albo bez kozery powiem
    > pińcset?

    bo 3 dni maja w regulaminie, a po z atym wiem po ilu dniach przelew zostaje
    zrealizowany
    (kilkadziesiat wyplat juz mialem) , zreszta nie o to pytalem a o to czy
    prawo pozwala na inwestowanie nie swoich pieniedzy
    bez posiadania odpowiednich licencji ?

  • 10. Data: 2010-03-30 12:56:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hoss14$qpu$1@inews.gazeta.pl...

    > wkurwa mnie to ze allegro wymusza korzystanie z place allegro (jezeli
    > wysylka jest przy przedplacie)
    A w którym miejscu wymusza?

    Krzysiek