  • 51. Data: 2010-03-30 18:28:05
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: BK <b...@g...com>

    On 30 Mar, 14:32, "wspolna-flaszka.pl"
    > nie rotfl, swego czasu chcialem otworzyc serwis ktory w czasie pomiedzy
    > uzbieraniem prze usera kasy a wyplata
    > dla niego trzyma kase na lokatach, i pewien policjant uswiadomil mi ze to co
    > by6m robil (inwestowal cudze pieniadze) to dzialalnosc bankowa i na to
    > trzeba miec zgode, wiec stad pomysl jak ewentualnie uwalic place z allegro a
    > dokladniej trzymanie przez 3 dni kasy .
    >
    > --
    > Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    > Wszystkomaj cy program dla firm - HIT !!!http://dumpingowiec.pl

    zle Ci powiedzial

  • 52. Data: 2010-03-31 06:46:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:33:49 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Zreszta slyszlaem o tym w wielu watkach na forum allegro, stad bylo takie
    > zalozenie.

    Powołaj się jeszcze na forum onetu. Świetne i wiarygodne źródło wiadomości
    sobie znalazłeś.
    --
    Kojer

  • 53. Data: 2010-03-31 06:48:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:57:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Czy ja wiem? Prowizje mają wysoko powyżej tego co trzeba płacić pośrednikom,
    > a podejrzewam że płacący kartami to jednak mniejszość ("bo to takie
    > niebezpieczne podawać obcemu numer karty" :). Podejrzewam że PzA przyczynia
    > się do wzrostu obrotów allegro - bo ludzie nie chcą czekać ileśtam aż
    > przelew łaskawie dojdzie (albo szukać sprzedawcy z kontem w ich banku) i
    > dodatkowo na przesyłkę, a przy PzA wiedzą że zakupiony przedmiot mogą dostać
    > do 24h. No i jak by nie patrzeć - nieliczni którzy chcą jednak płacić kartą,
    > mogą to bez problemu zrobić :)

    Wnioskuje po regulaminie :)

    1.7.
    Świadczenie usług przez Agenta Rozliczeniowego w ramach usługi Płacę z
    Allegro za zakupy dla Użytkownika Allegro podlegają opłatom wskazanym w
    art. 8 i 9 niniejszego Regulaminu.

    Na razie w 8 i 9 punkcie jest "Bez opłat" ale to można szybko zmienić ;).

    --
    Kojer

  • 54. Data: 2010-03-31 07:38:34
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hosr0t$nc9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na to trzeba miec zgode, wiec stad pomysl jak ewentualnie uwalic place
    > z allegro a dokladniej trzymanie przez 3 dni kasy .

    To nie jest działalność bankowa. Działalność bankowa była by, gdyby na
    podstawie zebranych środków udzielali by kredytów / pożycek.
    A tak to tylko agent rozliczeniowy.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 55. Data: 2010-03-31 09:22:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > art. 8 i 9 niniejszego Regulaminu.
    >
    > Na razie w 8 i 9 punkcie jest "Bez opłat" ale to można szybko zmienić ;).

    i za jakiś czas z pewnością się zmieni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS