  • 1. Data: 2007-11-27 06:09:28
    Temat: Allekarta ciag dalszy...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fh3t2n$moi$1@serwus.bnet.pl...

    > W koncu zadzwonili do mnie, potwierdzili dane, dostalam decyzje pozytywna
    > udalam sie do banku. Tam Pani nagle wyskoczyla z zaswiadczeniem o
    > zarobkach,
    > wiec mowie jej ze nie trzeba bylo. Uslyszalam tylko jak mowila do siebie
    > pod
    > nosem: aha do 5000 nie trzeba zaswiadczenia :)
    > Ale i tak nadal nic nie zalatwilam gdyz do domu PINu nie dostalam, a z nim
    > dopiero mam sie udac do banku.
    > Pozdrawiam
    >
    > to bylo 9 listopada...

    PINu nie dostalam wiec wczoraj dzwonie do nich i kobieta oburzona ze ja
    musze przyjsc do banku i podpisac oswiadczenie. Zatem moje pytanie: dlaczego
    gdy bylam 9tego to mnie odeslano kwitkiem.
    Paniusia w centrali nie odpowiada za to co mi ktos powiedzial w oddziale...
    Dzis ide do banku.... :[

  • 2. Data: 2007-11-27 19:16:51
    Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Dzis ide do banku.... :[

    Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
    danych nie posiadaja w komputerze :-)

  • 3. Data: 2007-11-27 19:40:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Aga napisał(a):

    > Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
    > danych nie posiadaja w komputerze :-)

    Normalka. WBK tak ma

    U mnie inny kwiatek. Zmieniłem numer telefonu komórkowego w oddziale bo
    przecież inaczej się nie da i pomimo tego, że kody przychodzą na nowy
    numer, w ustawieniach konta jest ciągle informacja o starym numerze. Dałem
    sobie już spokój, bo ile można?

    Musisz się przyzwyczaić do specyficznego traktowania klienta w WBK. Ciekawe
    czy tak samo obsługują tego klienta, o którym mowa w reklamach :)))))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2007-11-27 20:55:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 20:16, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

    > Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
    > danych nie posiadaja w komputerze :-)

    Ale zycie byloby bez tego nudne :)))

    racje ma swen, ze za prl-u bylo lepiej. Podobne emocje i atrakcje
    czlowiek przezywal przy kazdej wizycie w spozywczym czy przemyslowym,
    gdzie mieli rzucic zarowki ;)

  • 5. Data: 2007-11-28 06:14:03
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Musisz się przyzwyczaić do specyficznego traktowania klienta w WBK.
    > Ciekawe
    > czy tak samo obsługują tego klienta, o którym mowa w reklamach :)))))

    Nie, nie dzisiaj Pani z WBK ma mi oddzwonic i jaka by nie byla odpowiedz to
    ja powiem: dziekuje ale juz nie jestem zainteresowana :-)
    Ilez mozna robic klienta w bambuko....

  • 6. Data: 2007-11-28 20:55:11
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Nie, nie dzisiaj Pani z WBK ma mi oddzwonic i jaka by nie byla odpowiedz
    > to ja powiem: dziekuje ale juz nie jestem zainteresowana :-)
    > Ilez mozna robic klienta w bambuko....

    oczywiscie, dzisiaj pani dzwonila, ze moje dane sie znalazly...
    i czy bylabym tak uprzejma i przyniosla do banku zaswiadczenie o
    zarobkach... :O