  • 11. Data: 2007-06-05 12:41:50
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > poza tym okresy rozliczeniowe mi sie nie myla,

    Ja nie mam problemu, bo używam tylko jednej karty...

    > wiem ze najwieksze zakupy
    > mam robic tuz przed poczatkiem nowego okresu rozliczeniowego ;-))

    No to jasne... Ja zapamietałem nawet ile dni wcześniej trzeba zatankować na
    Neste albo zrobić zakupy w Kalafiorze... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2007-06-05 12:47:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czyli teraz jak jest bo zalogowałem się do www, ale tam też nic nie ma.

    Zobacz niżej - napisałem ile wiem.

    > Zależy, która karta do czego służy i jak często jest używana.

    Karta jak matka - jest tylko jedna (na osobę) ... ;)
    Służy do płacenia i używana jest średnio raz dziennie (licząc karty żony i
    moją)...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2007-06-05 12:58:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > jestes
    >
    > Nie wiem jak jest teraz...
    > Parę lat temu 3-4?, daty spłaty były do wyboru co 5 dni. Ustawiłem na
    > 10-tego (w rzeczywistości są przesunięcia 2-3 dniowe), bo wypłatę mam zwykle
    > dzień wcześniej.

    W TOiP jest podane ktores ubezpieczenieniem baliczane jako % od zadluzenia 28-o
    kazdego miesiaca. Moze to jest przyczyna braku elastycznosci w terminach
    rozliczeniowych.?

  • 14. Data: 2007-06-05 13:05:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    28-o
    > kazdego miesiaca. Moze to jest przyczyna braku elastycznosci w terminach

    Nie wiem, nie korzystam z żadnego ubezpieczenia w BZWBK.
    Może spróbować na (61)856-53-26 coś się dowiedzieć... ?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2007-06-05 17:17:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > Właśnie dzisiaj odebrałem. Całość załatwiona w tydzień.

    Ja wypelnilem wniosek na www poltora tygodnia temu. Do dzis zadnego odzewu.
    W sumie to nawet sie ciesz, bo w miedzyczasie Raiffeisen wystartowal z dobra
    oferta. Tak wiec rezugnuje z obecnie uzywanej bz wbk i od pewnego czasu
    nieuzywanej zielonej i biore w Raifim. Moze za rok wroce do WBK ;).

    MK

  • 16. Data: 2007-06-05 17:27:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:
    > czy zestawienie papierowe nie jest przypadkiem platne? od dawna
    > korzystam tylko z elektronicznego, lepiej to sprawdz, bo cos mi sie
    > tak kojarzy...

    Nie jest. Wiem bo dostaję papierowe.

  • 17. Data: 2007-06-05 17:48:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak wiec rezugnuje z obecnie uzywanej bz wbk
    > i od pewnego czasu nieuzywanej zielonej i biore w Raifim. Moze za rok
    > wroce do WBK ;).
    >
    > MK

    w zwiazku z kredytem hipotecznym musialem zrezygnowac z jednej kk, padlo
    na orange z bzwbk, dostalem kwitek w banku, ze z karty zrezygnowalem,
    jutro okaze go w banku, w ktorym ubiegam sie o kredyt, ale....

    w ciagu 30 dni moge sie rozmyslic i bzwbk wyda mi duplikat karty oraz
    wznowi umowe na dotychczasowych warunkach ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-06-05 18:16:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > w ciagu 30 dni moge sie rozmyslic i bzwbk wyda mi duplikat karty oraz
    > wznowi umowe na dotychczasowych warunkach ;-))

    Zadna rewelacja w Citi chyba az 6 m-cy (albo 3, nie pamietam dokladnie).

    MK

  • 19. Data: 2007-06-05 19:22:31
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    <ciach>
    > PS Po zalogowaniu się na www dostałem takie coś:
    > "Możesz zrezygnować z zestawienia transakcji dla Twojej karty kredytowej
    > w formie papierowej. W zamian uzyskasz możliwość otrzymywania darmowych
    > powiadomień na telefon lub e-mail o terminie i kwocie spłaty. Jeśli
    > zdecydujesz się na powyższą propozycję, użyj opcji Rezygnacja z
    > papierowego zestawienia z listy rozwijanej."
    >
    > Czy te wyciągi elektroniczne są ok w razie jakbym chciał przenosić
    > kartę? Znaczy zawierają to jedno wiążące zdanie? Lubie oszczędzać
    > środowisko, ale nie chce mi się później latać do oddziału aktywować
> [...]
    Troche w temacie wyciągów na email, bo podobną opcję ma KK z mBanku.

    Czy oni rzeczywiście wysyłają te wyciągi zwykłym emailem?
    Nie uśmiecha się mi, żeby każdy admin po drodze miał wgląd w zestawienie
    moich transakcji. Wg mnie to jest całkiem bez sensu.
    Papierowe zestawienie przynajmniej jest w kopercie.

    Czy tylko ja mam włączony "paranoja mode" czy to rzeczywiście jest takie
    porąbane. Zwłaszcza, że do karty jest dostęp przez www po https.

    Rafał

  • 20. Data: 2007-06-05 19:31:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote in message

    > Troche w temacie wyciągów na email, bo podobną opcję ma KK z mBanku.
    >
    > Czy oni rzeczywiście wysyłają te wyciągi zwykłym emailem?

    Nie wiem jak BZWBK, ale mBank wysyla niezaszyfrowanym mailem z podpisem
    elektronicznym. Citi oferuje mozliwosc pobrania wyciagu po zologowaniu do
    systemu (wtedy mailem przychodzi tylko informacja, ze masz wyciag do
    odebrania) lub wysyla mailem w pdfie zabezpieczonym haslem, ktore sam soie
    ustalasz.

> [...]
    >
    > Czy tylko ja mam włączony "paranoja mode" czy to rzeczywiście jest takie
    > porąbane. Zwłaszcza, że do karty jest dostęp przez www po https.

    Jak sie boisz, ze zostana ujawnione jakies kompromitujace dane to warto sie
    zastanowic ;).

    MK