  • 21. Data: 2007-06-05 21:54:12
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > 28-o
    >
    > Nie wiem, nie korzystam z żadnego ubezpieczenia w BZWBK.
    > Może spróbować na (61)856-53-26 coś się dowiedzieć... ?

    Na razie nie potrzebuje.
    Karte bede wymienial dopiero w przyszlym roku (promocja mi sie skonczy) a i to nie
    wiem, czy, mimo, ze to swietna karta, nie wezmme raczej karty z Citi, ze wzgledu
    na przelewy za media z karty. Jesli utrzymaja w Citi darmowosc, to raczej ta druga
    opcja.

    Zreszta obecnie drgnelo na rynku kart. Jeszcze ze 2-3 lata temu nie bylo raczej
    szans na darmowe karty, za wyjatkiem robienia duzego obrotu zwalniajacego od oplat.
    Teraz karty zaczynaja byc jak telefony komorkowe - promocja gobii promocje, a i
    koszty miesieczne i roczne , przy umiejetnym korzystaniu sa znikome.

  • 22. Data: 2007-06-06 05:22:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    wzgledu
    > na przelewy za media z karty. Jesli utrzymaja w Citi darmowosc, to raczej

    Gdyby była taka Citi Orange Profit... Pomarzyć dobra rzecz.... ;)
    Wziąłbym od razu dwie sztuki... a może nawet więcej...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2007-06-06 09:20:54
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 19:17:25 +0200, MK napisał(a):

    > Ja wypelnilem wniosek na www poltora tygodnia temu. Do dzis zadnego odzewu.
    > W sumie to nawet sie ciesz, bo w miedzyczasie Raiffeisen wystartowal z dobra
    > oferta. Tak wiec rezugnuje z obecnie uzywanej bz wbk i od pewnego czasu
    > nieuzywanej zielonej i biore w Raifim. Moze za rok wroce do WBK ;).

    Dziwne u mnie zadzwonili tego samego dnia i wszystko tego jednego dnia
    zostało załatwione a kartę odebrałem równo po tygodniu w oddziale.
    Podobno była to pierwsza taka karta w ich oddziale.