  • 1. Data: 2007-01-12 19:31:20
    Temat: Allekarta - płatność w amerykańskim e-sklepie
    Od: fisiek <b...@m...jest.trendy.de>

    Witam,

    Pytanie dość trywialne. Czy są jakieś ograniczenia w dokonywaniu zakupów
    Allekartą w sklepie w USA (kwota ok 100$) wymagającej płatności kartą VISA?
    Niby Allekarta to płaska VISA niekredytowa ale nie chciałbym się zdziwić
    w trakcie dokonywania transakcji że w/w karta nie wspiera takich
    transakcji :/

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-12 20:30:37
    Temat: Re: Allekarta - płatność w amerykańskim e-sklepie
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    fisiek wrote:
> [...]
    > Niby Allekarta to płaska VISA niekredytowa ale nie chciałbym się zdziwić
    > w trakcie dokonywania transakcji że w/w karta nie wspiera takich

    Dokonywałem nie raz płatności tą kartą i nie było problemów ... sklep
    był z RPA ale to raczej bez różnicy.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2007-01-12 20:50:44
    Od: fisiek <b...@m...jest.trendy.de>

    > Dokonywałem nie raz płatności tą kartą i nie było problemów ... sklep
    > był z RPA ale to raczej bez różnicy.

    Bardzo dziękuje za odpowiedź. Niby czarno na białym napisane że to VISA
    ale potrzebowałem pewności. Dokonuje jednorazowego zakupu (opłata za
    egzamin) i na złość ani przelewy, ani VE Inteligo nie podchodzą :/
    A kredytówki nie chce wyrabiać tylko na jeden raz.

  • 4. Data: 2007-01-13 08:35:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    fisiek napisał(a):

> [...]
    > egzamin) i na złość ani przelewy, ani VE Inteligo nie podchodzą :/
    > A kredytówki nie chce wyrabiać tylko na jeden raz.

    Coś musiało Ci się pozajączkować. VE Inteligo i VE Allekarta to karty o
    takiej samej funkcjonalności jeżeli chodzi o płatności bez fizycznej
    obecności karty.

  • 5. Data: 2007-01-13 09:02:29
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Coś musiało Ci się pozajączkować. VE Inteligo i VE Allekarta to karty o
    > takiej samej funkcjonalności jeżeli chodzi o płatności bez fizycznej
    > obecności karty.
    Allekarta nie ma znaczka VE tylko Viza ... więc to chyba jednak nie
    takie same karty.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2007-01-13 09:05:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał Kopeć napisał(a):

    > Allekarta nie ma znaczka VE tylko Viza ... więc to chyba jednak nie
    > takie same karty.

    To dokładne to samo. I to i to jest "electronic use only".

  • 7. Data: 2007-01-13 09:26:18
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > To dokładne to samo. I to i to jest "electronic use only".

    W dzisiejszych czasach to w sumie karty wcale nie musiały by być wypukłe
    ... ja swoją wypukłą nigdy nie dokonałem nieelektronicznej transakcji. A
    wydaje mi się, że tylko o tym mówi "electronic use only". Natomiast
    wygląda mi na to, że poza tym faktem karty V i VE czymś jeszcze się
    różnią bo np za zakupy które opłaciłem Allekartą nie dało się zapłacić
    kartą VE mBanku ani VE Millenium.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2007-01-13 09:27:31
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    Michał Kopeć wrote:

> [...]
    > wygląda mi na to, że poza tym faktem karty V i VE czymś jeszcze się
    > różnią bo np za zakupy które opłaciłem Allekartą nie dało się zapłacić

    Choć po chwili zastanowienia to może to bardziej kwestia banku a nie karty?

  • 9. Data: 2007-01-13 09:55:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał Kopeć napisał(a):

    > różnią bo np za zakupy które opłaciłem Allekartą nie dało się zapłacić
    > kartą VE mBanku ani VE Millenium.

    VE Millennium i VE mBanku nie umożliwiają płatności bez fizycznej
    obecności karty. W zasadzie mało która VE (a raczej - bank wystawca dla
    swoich kart VE) pozwala na takie transakcje.

    Zapraszam do lektury archiwum grupy - tam temat został poruszony już na
    wszelkie możliwe sposoby.

  • 10. Data: 2007-01-13 10:12:58
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > swoich kart VE) pozwala na takie transakcje.
    >
    > Zapraszam do lektury archiwum grupy - tam temat został poruszony już na
    Ale czy to nie przeczy temu co napisałeś wcześniej? ... Powiedziałeś, że
    VE Inteligo ma taką samą funkcjonalność jak Allekarta a u mnie Allekarta
    ma symbol Visa a VE Inteligo ma symbol Visa Electron.