-
1. Data: 2006-06-14 10:49:56
Temat: Allpay itp.
Od: "Peyto" <p...@o...pl>
Witam,
Szuakm na swojastronefirmy któa zajelaby sie automatyczna obsluga platnosci.
Z tego co znalazlem Allpay.pl daje najlepsze warunki (najnizsza prowizja).
Ale chodzimi takze o ooponie o innych tego typu firmach i w przypadku
allpayu jakie opinie maja uzytkownicy.
Bede wdzieczny tez za wszelkie sugestie dotyczace innych firm.
Z góry dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Peyto
-
2. Data: 2006-06-14 11:17:03
Temat: Re: Allpay itp.
Od: mvoicem <m...@g...com>
Peyto napisał(a):
> Witam,
>
> Szuakm na swojastronefirmy któa zajelaby sie automatyczna obsluga platnosci.
> Z tego co znalazlem Allpay.pl daje najlepsze warunki (najnizsza prowizja).
> Ale chodzimi takze o ooponie o innych tego typu firmach i w przypadku
> allpayu jakie opinie maja uzytkownicy.
1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.
2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
nie widziałem kwoty na koncie).
3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
owszem.
4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
całkiem dobrze :)
p. m.
-
3. Data: 2006-06-14 12:26:24
Temat: Re: Allpay itp.
Od: "Mikronik" <m...@l...net>
Peyto napisał(a):
> Bede wdzieczny tez za wszelkie sugestie dotyczace innych firm.
Osobiscie polecam platnosci.pl
Pelna integrcja ze strona uzytkownika.
Zawsze dziala, przelewy ida szybko.
-
4. Data: 2006-06-14 14:35:11
Temat: Re: Allpay itp.
Od: Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU>
Mikronik wrote:
> Peyto napisał(a):
>
>> Bede wdzieczny tez za wszelkie sugestie dotyczace innych firm.
>
> Osobiscie polecam platnosci.pl
> Pelna integrcja ze strona uzytkownika.
> Zawsze dziala, przelewy ida szybko.
potwierdzam, bardzo fajna i prosta integracja, opcja protected payments,
wszystko mozna konfigurowac wygodnie w panelu (nie to co ecard gdzie na
testy trzeba sie umowic telefonicznie bo testowac moze jeden serwis na
raz :).
--
pandi
-
5. Data: 2006-06-16 11:06:12
Temat: Re: Allpay itp.
Od: " " <m...@W...gazeta.pl>
mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
> 1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
> mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
> wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
> pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
> że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
> może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.
według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
bałaganem :)
> 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
> próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
> nie widziałem kwoty na koncie).
Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
weekend nie pracuje.
> 3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
> na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
> nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
> owszem.
Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.
> 4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
> fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
> zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
> że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
> nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
> Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
>
> Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
> całkiem dobrze :)
Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)
--
Pozdr,
Matrixx
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2006-06-16 11:08:34
Temat: Re: Allpay itp.
Od: " " <m...@W...gazeta.pl>
Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU> napisał(a):
> potwierdzam, bardzo fajna i prosta integracja, opcja protected payments,
> wszystko mozna konfigurowac wygodnie w panelu (nie to co ecard gdzie na
> testy trzeba sie umowic telefonicznie bo testowac moze jeden serwis na
Żartujesz z tymi testami?
Ecard jest aż tak nieprofesjonalny?
LOL
Jednak nie ma to jak mniejszy gracz np Allpay, którego sam używam i polcam
--
pozdr,
Matrixx
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2006-06-16 11:43:04
Temat: Re: Allpay itp.
Od: mvoicem <m...@g...com>
m...@W...gazeta.pl napisał(a):
> mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
>
>> 1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
>> mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
>> wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
>> pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
>> że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
>> może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.
>
> według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
> pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
> bałaganem :)
Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.
>
>> 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
>> próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
>> nie widziałem kwoty na koncie).
>
> Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
> weekend nie pracuje.
Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.
>
>> 3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
>> na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
>> nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
>> owszem.
>
> Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
> godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.
No widzisz ....
>
>> 4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
>> fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
>> zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
>> że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
>> nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
>> Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
>>
>> Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
>> całkiem dobrze :)
>
> Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)
Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
diametralnie różne doświadczenia :).
p. m.
-
8. Data: 2006-06-16 11:44:44
Temat: Re: Allpay itp.
Od: mvoicem <m...@g...com>
m...@W...gazeta.pl napisał(a):
> Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU> napisał(a):
>
>> potwierdzam, bardzo fajna i prosta integracja, opcja protected payments,
>> wszystko mozna konfigurowac wygodnie w panelu (nie to co ecard gdzie na
>> testy trzeba sie umowic telefonicznie bo testowac moze jeden serwis na
>
> Żartujesz z tymi testami?
> Ecard jest aż tak nieprofesjonalny?
Dlaczego nieprofesjonalny - niewygodny dla klienta owszem, ale takie
podejście do sprawy raczej świadczy o poważnym podejściu do stabilności
systemu itd....
p. m.
-
9. Data: 2006-06-16 12:16:17
Temat: Re: Allpay itp.
Od: " " <m...@W...gazeta.pl>
mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
> Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
> troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
> zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
> pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.
A może chodziło Ci o 10 dni kalendarzowych? 10 dni roboczych to prawie dwa
tygodnie kalendarzowe, to by się zgadzało.
A co do przelewu, to zdarza się, że idzie nawet dwa dni, wszystko zalezy od
banku. kiedyś przelewałem z bzwbk na mbank, kasa szła bite 2 dni...
A co do pani na infolini, to faktycznie miła :)
> > Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
> > weekend nie pracuje.
>
> Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.
Nie żebym ich jakoś mocno bronił, ale... moze jakaś awaria providera?
> Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
> twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
> diametralnie różne doświadczenia :).
powiedziałbym, ze obroty beda raczej w granicach niskich-średnich.
Nie widzę, ze by doświadczenia były bardzo diametralne, ja polecam Ty też, co
do poszczególnych aspetów tylko się rożnimy.
--
Pozdr,
Matrixx
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
10. Data: 2006-06-16 12:24:34
Temat: Re: Allpay itp.
Od: " " <m...@W...gazeta.pl>
mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
> Dlaczego nieprofesjonalny - niewygodny dla klienta owszem, ale takie
> podejście do sprawy raczej świadczy o poważnym podejściu do stabilności
> systemu itd....
Tak to odebrałem.
Bo ja wiem, czy o powaznym podejsciu do stabilności?
Nie poradzą sobie z wiecej niż jednym testującym?
Moim zdaniem porażka na całej linii...
--
pozdr,
Matrixx
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/