  • 21. Data: 2006-07-30 07:55:13
    Temat: Re: Allpay vs. Moneybookers
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mvoicem napisał(a):

    > Akurat podważała *moje* słowa, wypraszam sobie :P

    Obejrzyj sobie dokładnie wątek i zobacz kto komu odpowiada :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 22. Data: 2006-07-31 01:48:09
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Obejrzyj sobie dokładnie wątek i zobacz kto komu odpowiada :>

    Obejrzałem sobie, i widzę że:

    Ty: trzy
    Ja (w odpowiedzi na twój post): trzy do czterech nawet
    Martea(w odpowiedzi na mój post): Co za bzdura......
    Ty(w odpowiedzi na post Martei): ...Jakim prawem podważasz moje słowa

    Więc zwracam tylko grzecznie uwagę, że podważała akurat moje słowa
    (pośrednio też twoje, dlatego nie będę tutaj afery robił ;)

    p. m.

  • 23. Data: 2006-08-04 11:52:53
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Problem w tym, że nie Allpay przelewa tyle czasu tylko ZWLEKA z przelewem
    > przez cztery tygodnie
    >
    > Co więc mój bank ma mieć z tym wspólnego skoro przelew nawet nie wyszedł z
    > Allpay

    Chwila, chwila... Skąd ta pewność, ze zwleka? Może jednak warto spojrzeć
    na to trochę szerzej? W tym momencie juz nie chodzi o Allpay (bo u mnie
    nie zwlekają ;)), ale o samą istotę przelwu. Naprawdę nigdy nie zdarzyło
    Wam sie czekać trochę czasu na przelew międzybankowy? Jeśli tak to
    zazdroszczę.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea

  • 24. Data: 2006-08-04 12:05:11
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]
    >
    > Więc zwracam tylko grzecznie uwagę, że podważała akurat moje słowa
    > (pośrednio też twoje, dlatego nie będę tutaj afery robił ;)

    Podważałam słowa Was obu, a szczególnie tego, który twierdził, że 4
    tygodnie - czyli mvoicema :)
    Podważałam, ponieważ serio nie mieści mi się w głowie dlaczego mogły
    wystąpić *aż* takie opóźnienie, skoro w moim przypadku wszystko śmiga
    jak powinno. Szkoda, że przez taki incydent (jeśli faktycznie miał
    mijsce) macie złe zdanie o całym serwisie.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea

  • 25. Data: 2006-08-04 17:32:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):

    > Chwila, chwila... Skąd ta pewność, ze zwleka?

    Z korespondencji mailowej z Allpay

    > Może jednak warto spojrzeć
    > na to trochę szerzej?

    Chyba nie warto. Ja chcę mieć moja kasę natychmiast :)

> [...]
    > nie zwlekają ;)), ale o samą istotę przelwu. Naprawdę nigdy nie zdarzyło
    > Wam sie czekać trochę czasu na przelew międzybankowy? Jeśli tak to

    Trochę czasu to znaczy 3 tygodnie? Nie, nie zdarzyło mi się NIGDY oprócz
    Allpaya

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098