  • 1. Data: 2006-07-31 11:59:43
    Temat: Alternatywa dla emSzmal2
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mam już dosyć tego shitu... regularnie zawiesza się na "Monitor rachunków:
    przetwarzanie", no i nie nie chce mi się co chwila uaktualniać.

    Jest jakaś działająca alternatywa dla tego programu? Zależy mi tylko na
    monitorowaniu rachunków.

  • 2. Data: 2006-07-31 17:54:50
    Temat: Re: Alternatywa dla emSzmal2
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > przetwarzanie", no i nie nie chce mi się co chwila uaktualniać.
    >
    > Jest jakaś działająca alternatywa dla tego programu? Zależy mi tylko na

    http://www.sokaris.com.pl i Wyciągi

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-07-31 20:02:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Jul 2006 19:54:50 +0200, w
    <1umk4t26ibvq2$.qvfklqgw4xhb.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > http://www.sokaris.com.pl i Wyciągi

    Mam to -- ma to opcję monitorowania zmiany salda? Bo na tym mi zależy.

  • 4. Data: 2006-07-31 21:12:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mam to -- ma to opcję monitorowania zmiany salda? Bo na tym mi zależy.

    Będzie w nowej wersji programu pod zmienioną nazwą Bankonet. W
    przygotowaniu są powiadomienia mailowe, sms o zmianie salda

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098