  • 11. Data: 2008-01-15 19:41:29
    Temat: Re: AmEx Millenium - opinie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Karta fajna, a w duzych miastach ma wystraczajaca funkcjonalnosc. Nie
    > uzyje sie jej na stacjach samoobslugowych i w innych urzedzeniach
    > wymagajacych autoryzacji PINem. W Internecie (polskim) akceptowalnosc
    > slaba - tylko eCard i to w niewielu sklepach. Stale zlecenia obciazania
    > karty tez w wielu miejscach nie dzialaj.

    Ja ogolnie nie mam w swoich KK PINu.

    Do internetu mam osobna karte, na ktorej mam ustawione limity po 1 pln i
    zmieniam je przed dokonaniem platnosci - takie zboczenie po fraudzie.

    A karty bede uzywal glownie w Warszawie no i ewentualnie jak gdzies pojade.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-01-15 19:44:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A gdzie to stoi w
    > a) Arkadii

    Po lewej stronie schodow ruchomych (jak wjezdzasz) oraz po lewej stronie
    kas. Kiedys bylo ich z 5. Teraz widze, ze sa 2, wiec pewnie przewiezli do
    innych.

    > b) bemowie

    Bywam raz do roku, wiec nie wiem czy juz wstawili.

    MK

  • 13. Data: 2008-01-15 20:07:50
    Od: m...@o...eu

    > Odpada Lidl, Albert i sporo jeszcze innych miejsc, imho do dupy.
    Albert? A to czemu? Całymi latami płaciłem w nim AmExem.
    Ostatnio wprawdzie przestałem... ale to tylko dlatego, że coraz trudniej znaleźć
    w mojej mieścinie (Warszawa) Alberta - Ahold się sprzedał i teraz mam w tych
    miejscach Carrefoury. ;)

  • 14. Data: 2008-01-15 20:07:59
    Od: m...@o...eu