  • 11. Data: 2003-12-13 21:22:25
    Temat: Re: [Amex Mille] dziwne rzeczy
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:brfvqo$e24$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mialem jedna transakcje w tym okresie i jest ona zawyzona o pare groszy.
    > Tak jak pisalem w innym @ reklamacja poszla juz jakis czas temu.

    Jak reklamowałeś? Ja właśnie przez Millenet wysłałem im reklamację.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-12-13 21:25:56
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    > Moze takie cos zdarzalo sie juz w przeszlosci

    Sprawdziłem właśnie na wszelki wypadek moje transakcje w tym okresie, tyle
    że AmEx-em korporacyjnym (wydawany bezpośrednio przez AmEx, a nie Millenium)
    i wszystko jest ok. Kilka transakcji i wszystkie kwoty zgodne ze slipami.

  • 13. Data: 2003-12-13 21:26:58
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > No i jeden facet sobie zrobił cos takiego, że sumował PEŁNE kwoty - a nie
    > zaokrąglone - i różniece przelewał na własne konto. Z kazdej emerytury
    > ułamek pensa... Razy setki tysięcy emerytur... to tysiace funtów...
    > Razy kilkadziesiat miesięcy....
    > W każdym bądź razie wykryto go
    > Biedak sobie zaplanwoał jakąś kwotę i do tej kwoty brakowało mu około pół
    > roku i zamierzał sobei gdzieś na Oceanie na jakąs wysepkę z pieniązkami
    > pojechać...
    > Może tak i z AMEXEm?
    > o 30 groszy nikt nie zawalczy... raz 5 operacji złotóka miesięcznie...
    razy
    > kilkanaście tysiecy ludzi... razy kilka miesięcy....

    tzw. metoda "na mrówkę".

  • 14. Data: 2003-12-13 21:45:24
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Jak reklamowałeś? Ja właśnie przez Millenet wysłałem im reklamację.

    W oddziale wypisalem kwita.
    Uprzedzajac pytania, przy okazji bylem (elactrona odbieralem nowego, jakis
    aneks chcieli zebym podpisal)

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2003-12-13 21:49:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:brg1a2$joc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Uprzedzajac pytania, przy okazji bylem (elactrona odbieralem nowego, jakis
    > aneks chcieli zebym podpisal)

    Tez tam bylem z aneksem - przyslali mi go mimo ze mialem nieaktywna
    Bankolinie i Millenet (zlikwidowalem po wprowadzeniu oplat). Polazlem tam i
    poprosilem przy okazji o ponowna aktywacje Millenetu- niestety nie jest to
    takie latwe :) kosultacja, mail o usuniecie z systemu wczesniejszego numeru
    z systemu i dopiero ponowne aktywowanie.+ komentarz "powroty nie sa latwe" -
    bylem zmeczony i nie chcialo mi sie juz mowic co o nich mysle :)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2003-12-14 18:43:10
    Temat: Odp: [Amex Mille] dziwne rzeczy
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:brfug4$91c$...@a...news.tpi.pl...
    > razy
    >
    > No to jestes w bledzie... moja reklamacja juz jest rozpatrywana, a mialem
    > tylko jedna transakcje zawyzona.
    > Wlasnie AmEx Millenium.
    jedno drugiemu nie przeczy...... A firma bez przymusu się nie przynza, zę
    ktoś przekręt robił..

  • 17. Data: 2003-12-14 18:54:28
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > moze - slyszalem ze Millennium konczy wydawanie Amexow

    Skad masz to info?
    Jakies szczegoly?

  • 18. Data: 2003-12-14 19:11:29
    Od: "LUZYTA" <l...@W...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@k...pl> napisał(a):

    > Skad masz to info?

    wróbelki ostatnio donosiły ;)

    > Jakies szczegoly?

    ja nie znam.

  • 19. Data: 2003-12-14 19:17:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wróbelki ostatnio donosiły ;)

    Szkoda by bylo :( Jedynie AmEx mnie trzyma w Millennium.

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2003-12-15 10:06:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>