  • 1. Data: 2011-01-02 22:45:51
    Temat: Amex Mille przestał byc zielony....
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Dostałem ostatnio przesyłkę ze wznowioną kartą. Szkoda, przyzwyczaiłem
    się, dla mnie Green Amex Mille był odrobinę kultowy...

  • 2. Data: 2011-01-02 22:51:58
    Temat: Re: Amex Mille przestał byc zielony....
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqz.googlegroups.com...
    > Dostałem ostatnio przesyłkę ze wznowioną kartą. Szkoda, przyzwyczaiłem
    > się, dla mnie Green Amex Mille był odrobinę kultowy...

    Eh, mam sentyment do tej karty, bo to była moja druga KK w życiu (po
    lukasowej jajecznicy czyli VC). Ten nowy szary wygląd z millenijnym M jest
    rzeczywiście nijaki.

  • 3. Data: 2011-01-03 07:53:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 02 Jan 2011 23:51:58 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Eh, mam sentyment do tej karty, bo to była moja druga KK w życiu (po
    > lukasowej jajecznicy czyli VC). Ten nowy szary wygląd z millenijnym M
    > jest rzeczywiście nijaki.

    Też miałem kiedyś przez chwilę i najbardziej mi się w nim podobało to, że
    nie miał w numerze 16 cyfr tylko 15.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-01-04 21:18:32
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Też miałem kiedyś przez chwilę i najbardziej mi się w nim podobało to, że
    > nie miał w numerze 16 cyfr tylko 15.

    Diners ma 14. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-01-04 21:27:20
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Sty, 22:18, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Diners ma 14. :-)

    PayPass polbankowy ma aż 6 ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2011-01-04 22:11:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ...ale nie działa w formularzach www. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-01-04 22:36:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Sty, 23:11, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > ...ale nie działa w formularzach www. :-)

    To był cios poniżej paypassa... ;-(

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2011-01-05 08:49:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:18:32 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Diners ma 14. :-)

    Ja mam inną filozofię tudzież fobię - nie lubię liczb parzystych i unikam
    ich jak tylko mogę he he.

    --
    xbartx