  • 1. Data: 2002-08-04 08:47:35
    Temat: Re: Amex -jakie banki ???
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > .
    > A co przeszkadza eservicowatoœć? Wydawało mi się to niezależnym...
    > Acha, DC biorš w Kalafiorze, Gnacie, Oszołomie, Praktikerze,
    > Ciastoramie, chyba Hypernova... Czego chcesz jeszcze?

    Hypernova napewno i DC i Amex (prawie wszystkie sklepy Hyp. sa od czterech
    miesiecy obslugiwane przez Polcard)

    pozdr.
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-08-04 13:17:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Hypernova napewno i DC i Amex (prawie wszystkie sklepy Hyp. sa od
    czterech
    > miesiecy obslugiwane przez Polcard)

    Aby akceptowany byl AmEx nie musi byc sklep obslugiwany przez PolCard .

    --
    JaKI

  • 3. Data: 2002-08-04 13:20:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 04, 2002 at 03:17:18PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czterech
    > >
    > Aby akceptowany byl AmEx nie musi byc sklep obslugiwany przez PolCard .

    Ale jest to warunek wystarczajacy ;-)

    (no, poza faktem ze musi byc podpisana umowa pomiedzy merchantem a
    amexem polska).

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-08-04 14:35:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jest to warunek wystarczajacy ;-)
    >
    > (no, poza faktem ze musi byc podpisana umowa pomiedzy merchantem a
    > amexem polska).

    http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8028,00.asp

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-04 14:40:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 04, 2002 at 04:35:49PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8028,00.asp

    A w skrocie? Bo chyba lezy na tym samym serwerze co citibank bo nie
    mozna sie dostac ;-(

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-08-04 14:46:34
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A w skrocie? Bo chyba lezy na tym samym serwerze co citibank bo nie
    > mozna sie dostac ;-(

    P: Na jakich urzadzeniach mozna akceptowac Karty American Express?
    O: Umozliwiamy Panstwu akceptacje Kart w sieciach urzadzen nastepujacych
    firm: PeKaO, PolCard, WBK na: terminalach POS, kasach fiskalnych oraz
    urzadzeniach recznych.

    (choc widzialem tez juz na eService wiec nie do konca prawda ;-))

    No i dodatkowo dot. akceptowalnosci AmExa

    P: Gdzie mozna placic Karta American Express?
    O: Ponad 30 tys. firm oferuje swoim klientom mozliwosc dokonywania platnosci
    przy uzyciu Karty American Express. W Polsce American Express wspólpracuje z
    przedsiebiorstwami kazdego sektora handlu i uslug m.in. z sieciami handlu
    detalicznego (Carrefour, Tesco, E.Leclerc, OBI, Leroy Merlin, Castorama,
    Billa, Rema 1000), sieciami stacji paliw (Shell, Statoil, BP, Esso),
    hotelami (Marriot, Jan III Sobieski, Bristol, Sheraton).

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-08-05 15:43:54
    Od: <A...@i...pl>

> [...]
    > Billa, Rema 1000), sieciami stacji paliw (Shell, Statoil, BP, Esso),
    > hotelami (Marriot, Jan III Sobieski, Bristol, Sheraton).

    Z tym, że sprzewdawcy nie lubią Amex'ów bo jak mówią "mają podwójną opłatę" -
    już dwukrotnie - u jubilera i w sklepie meblowym proszono mnie o zapłatę inną
    kartą - o ile oczywiście mogę. Meblarz twierdził, że od płątnośći Amex'a,i
    pobierają mu 6% prowizji, od innych 3% (chyba Polcard).
    A przy okazji, to czy jest różnica pomiędzy kartą American Express (te
    dolarowe) a kartą Millennium, która podob no jest na licencji American Express ?