  • 1. Data: 2010-11-29 08:50:48
    Temat: Amibroker - WGPW
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Ściagnalem sobie demo Amibrokera. Motam się w nim jak w jakims labiryncie.
    Powoli zaczynam go rozgryzac, ale jednego za diabla nie moge znalezc.
    Jak go zmusic do tego, zeby pobieral dane z WGPW, a nie z gield
    amerykanskich? Nie chodzi o dane w czasie rzeczywistym.
    Niestety Help do Amibrokera jest napisany tak, ze zrozumie go tylko ktos,
    kto juz sie na rzeczy zna :(

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-29 09:10:04
    Temat: Re: Amibroker - WGPW
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amerykanskich? Nie chodzi o dane w czasie rzeczywistym.
    > Niestety Help do Amibrokera jest napisany tak, ze zrozumie go tylko ktos,

    szukaj (po polsku, nie po czesku) tu:

    http://www.mm.pl/~trading/StrefaAmibroker.html

  • 3. Data: 2010-11-29 11:07:32
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > szukaj (po polsku, nie po czesku) tu:
    >
    > http://www.mm.pl/~trading/StrefaAmibroker.html

    Dzięki. Strasznie to zagmatwane, ale chyba dam rade :)

  • 4. Data: 2010-11-29 11:22:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Dzięki. Strasznie to zagmatwane, ale chyba dam rade :)

    ami jest bdb w celu testowania sys ale kompletnie nieintuicyjny + kompletnie
    skopane rysowanie AT
    bywa
    ja odpusciłem te męki

  • 5. Data: 2010-11-29 12:15:29
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości news:id02eb$12c$1@news.onet.pl...

    > ami jest bdb w celu testowania sys ale kompletnie nieintuicyjny +
    > kompletnie skopane rysowanie AT
    > bywa
    > ja odpusciłem te męki

    Czyli od czasów Amigi mocno się zepsuł. A jest coś lepszego? Nie chodzi mi o
    milion funkcji, tylko wręcz przeciwnie.
    Notowania, kilka podstawowych wskaźników, itp... Przede wszystkim wygoda.