  • 1. Data: 2009-12-07 09:11:30
    Temat: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Próbowałem coś kombinować z alertami na mail'a w Ami mając na uwadze
    wsakzówki z:

    http://www.amibroker.com/guide_pl/h_alerts.html

    jest tam napisane:
    AlertIF( Buy, "EMAIL", "A sample alert on "+FullName(), 1 );

    Próbowałem tak:
    AlertIf( Buy, "EMAIL", "p...@x...pl" + FullName(), 1 );

    nie działa....

    Próbowałem również tak:
    AlertIf( Buy, "EMAIL", "A sample alert on" + FullName(p...@x...pl),
    1 );

    nie działa ......

    Próbowałem również i tak:
    AlertIf( Buy, "p...@x...pl", "A sample alert on" + FullName(FW20Z09),
    1 );

    i tak też nie działa.

    Czy udało sprzyciarz, któremu udało się ujarzmić alerty na e'mail w
    Ami ?

    P.S. Oczywiście chciałem to powiązać z wcześniej wyrysowanymi na
    wykresie:

    Buy = Cross (Close, Study ("UP"));
    Sell = Cross (Study ("DN"), Close );

    Endriu

  • 2. Data: 2009-12-07 09:21:28
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Nadmieniam iż wcześniej udało mi się odpalić amibrokerowskie alerty
    odpalające aplikację:

    Np. dla Mniej więcej wygląda to np. tak:

    AlertIf( Buy, "EXEC C:\\xxxxx\\xxxxx\\.xxxxx.exe","",0,1);
    AlertIf( Sell, "EXEC C:\\xxxxx\\xxxxxx\\xxxxx.exe","",,0,1);

    Jeżeli alerty na aplikację udało się odpalić, to pewnie i alerty na
    maila można zmusić do działania .....

    Endriu

  • 3. Data: 2009-12-07 10:00:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    AlertIf(Ref(Buy,-1), "EMAIL", "Buy Position Entry - Trade Price at " +
    Prec(Ref(Close,-1),4),1,15,0);

  • 4. Data: 2009-12-07 10:28:35
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
[...]

    AlertIf( Buy, "email", "kupuj", 1 );

    AlertIf( Sell, "email", "sprzedaj", 2 );

    a tak działa

    emaila musisz wpsać /preferences/alerts

    pozdrawiam

    RySZARd

    4665 (20091206) __________

  • 5. Data: 2009-12-07 12:00:22
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > AlertIf(Ref(Buy,-1), "EMAIL", "Buy Position Entry - Trade Price at " +
    Prec(Ref(Close,-1),4),1,15,0);

    Coś tam zadziałało, ale nie tak jak bym sobie życzył....
    Pasowałoby mi sie jeszcze dowiedzieć jeszcze dwie rzeczy:

    ----------

    (strona)
    http://www.amibroker.com/guide_pl/h_studies.html

    buy = cross (close, study ("UP"));
    sell = cross (study ("DN"), Close );

    Gdy wyrysuję sobie jakąś linie i oznaczę ją tak jak w turtorialu,
    dopiszę odpowiedni kodzik, przy przekroczeniu nie ma żadnego alertu?.

    -----

    Gdy alarm np. Mail-owy juz sie pojawi Ami wywala go z 5 -10 razy pod
    rząd (odświeza go co 5, czy tam 15 sekund). Jak zrobić aby wyświetlił
    się tylko raz ?.

    Endriu

  • 6. Data: 2009-12-07 12:42:32
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Gdy alarm np. Mail-owy juz sie pojawi Ami wywala go z 5 -10 razy pod
    rząd (odświeza go co 5, czy tam 15 sekund). Jak zrobić aby wyświetlił
    się tylko raz ?.

    !!!
    Dieter
    właśnie jak ustawić, żeby alert obojętnie czy emailowy czy dźwiękowy
    pojawiał się raz i koniec, a nie całą następną świezkę?

    pozdrawiam
    RySZARd

    4666 (20091207) __________

  • 7. Data: 2009-12-07 13:13:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    >
    > Gdy wyrysuję sobie jakąś linie i oznaczę ją tak jak w turtorialu,
    > dopiszę odpowiedni kodzik, przy przekroczeniu nie ma żadnego alertu?.

    Pierwsza część zadania rozwiązana, alert zadziałał:

    http://tiny.pl/hxnww

    Buy = Cross (Close, Study ("UP",1027));
    Sell = Cross (Study ("DN",1027), Close );

    teraz tylko jeszcze druga część.......

    P.S. I jak będzie wyglądało to co podałeś dla Sell position ?

    Endriu

  • 8. Data: 2009-12-07 18:50:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > teraz tylko jeszcze druga część.......

    Napisałby który meila do Janeczki, bo pewnie ten problem już dawno został
    rozwiązany .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-12-07 20:14:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Napisałby który meila do Janeczki, bo pewnie ten problem już dawno został
    > rozwiązany .....

    Panowie - tęgie głowy - a może coś z tej strony ?.

    http://www.tradercandy.com/blog/?p=1

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2009-12-10 08:44:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > emaila musisz wpsać /preferences/alerts

    A właśnie odnośnie "preferences/alerts" - czy posiadasz w swoim Ami takie
    okienko:
    http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif

    co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
    Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

    Piszą na tej stronie:
    http://www.inditraders.com/amibroker/2060-amibroker-
    plugin-send-ssl-smtp-email.html

    że żeby móc wysyłać sms z serwera w którym logowanie odbywa się przez ssl
    (większość serwerów typu interia, onet, o2)
    trzeba mieć wersją Ami 5.21 tylko że sprawdzałem:

    http://www.amibroker.com/download.html

    i najnowszą jaką mają na rynku to 5.20 ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/