  • 11. Data: 2009-12-10 08:53:08
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > okienko:
    > http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif
    >
    > co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
    > Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

    u mnie jest też bez zakładki SSL.

    jako ciekawostkę ci podam w ciągu godziny po sygnale dostałem 1200 maili
    !!!, tak celowo czekałem na wszytkie, żeby sprawdzić ile tego wyśle

    alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
    Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

    pozdrawiam
    RySZARd

    4674 (20091209) __________

  • 12. Data: 2009-12-10 09:13:46
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
    > Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

    Niestety u mnie też brak postępów w tym teamcie.

    P.S. Odnosnie ustawień "preferences/alerts" z jakiego serwera SMTP
    korzystasz, że emailer wysyła ci maile ?.

    Ja próbowałem na interii, onecie, o2 ale mniestety nic nie działa ....

    Przez jakiś czas udawało mi się wysyłać emailerem maile poprzez bramkę
    Plusnet (w polu "serwer smtp" wpisałem odczytany z Visual Route adres IP dla
    mojego maila) ale to też po jakimś czasie przestało działać .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-12-10 09:19:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > i najnowszą jaką mają na rynku to 5.20 ....

    O właśnie doczytałem że są nowsze ....
    http://www.amibroker.com/devlog/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-12-10 09:23:07
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

> [...]
    > Plusnet (w polu "serwer smtp" wpisałem odczytany z Visual Route adres IP
    > dla mojego maila) ale to też po jakimś czasie przestało działać .....

    ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie "
    nazwa.pl"

    pozdrawiam
    RySZARd

    4674 (20091209) __________

  • 15. Data: 2009-12-10 12:27:25
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

> [...]
    >
    > alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
    > Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

    nie wiem czy to jedyny sposób na zmniejszenie liczby alertów, ale amibroker
    podaje alerty wg interwału bazy danych.
    na 15 sec daje 4 na minute
    na 1 min daje sygnał co 1 minuta itp

    pozdrawiam
    RySZARd

    4675 (20091210) __________

  • 16. Data: 2009-12-15 08:36:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > nie wiem czy to jedyny sposób na zmniejszenie liczby alertów, ale
    > amibroker podaje alerty wg interwału bazy danych.
    > na 15 sec daje 4 na minute
    > na 1 min daje sygnał co 1 minuta itp

    A gdzie te interwały się ustawia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-12-15 10:38:07
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie te interwały się ustawia ?.

    file/database settings i tam lista rozwijana "base time interval"

    pozdrawiam
    RySZARd

    4689 (20091215) __________

  • 18. Data: 2009-12-15 10:44:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > file/database settings i tam lista rozwijana "base time interval"

    Ale wtedy wykres odświeża się co 1 min ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-12-15 10:47:10
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > Ale wtedy wykres odświeża się co 1 min ?.

    odświeżanie wykresu to co innego
    domyślnie chyba co 3 lub 5 sekund się odświeża i w innym miejscu się to
    ustawia

    pozdrawiam
    RySZARd

    4689 (20091215) __________

  • 20. Data: 2009-12-15 11:30:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > odświeżanie wykresu to co innego
    > domyślnie chyba co 3 lub 5 sekund się odświeża i w innym miejscu się to
    > ustawia

    No to jeszcze cię pociągnę za język odnośnie wypowiedzi:
    " ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie
    "nazwa.pl"

    Czty zwykły śmiertelnik jest w stanie sobie cos takiego skonfigurować, czy
    raczej trzeba do tego jakiego szpeca-informatyka z "wielką głową" ?.

    P.S. Którego rodzaju logowania do serwera z podanych w starej wersji AMI
    używasz ?
    http://hyy.pl/images/26bez_tytu_u.jpg

    "
    [...]