  • 1. Data: 2004-08-26 06:21:29
    Temat: Amplico, Raiffeisen - ile czekać?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Wypełniłem na stronie Raiffeisena podanie o kartę Visa Classic Amplico - po
    czym, na końcu pojawiła się informacja że w przeciągu kilku dni skontaktuje
    się ze mną ktoś z banku...

    Czy ktoś już zamawiał tę kartę? Ile tak naprawdę trwa tych "kilka dni"? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-08-26 18:48:47
    Temat: Re: Amplico, Raiffeisen - ile czekać?
    Od: "Piotr Grzesiak" <g...@i...pl>

> [...]
    po
    > czym, na końcu pojawiła się informacja że w przeciągu kilku dni

    z tego co się oriętuję to vise ampliko sprzedaja tylko przedstawiciele
    ampliko

  • 3. Data: 2004-08-27 09:10:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 20:48:47 +0200, Piotr Grzesiak napisał(a):

    > z tego co się oriętuję to vise ampliko sprzedaja tylko przedstawiciele
    > ampliko

    Zadzwonili po dwóch dniach - dzisiaj ma przyjść do mnie kurier z umową i
    kartą...

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2004-08-27 20:31:21
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

> [...]
    > się ze mną ktoś z banku...
    >
    > Czy ktoś już zamawiał tę kartę? Ile tak naprawdę trwa tych "kilka dni"? :)

    Ja to kiedys opisywalem, przy okazji MC NatGeo. Oddzwonili po trzech dniach.
    A potem sie czekalo, czekalo, czekalo... Mysle, ze w przypadku zlozenia
    wniosku przez internet, karty bedziesz mogl uzywac po ok. 2 miesiacach.

    Zycze cierpliwosci, Grzegorz

  • 5. Data: 2004-09-02 21:02:58
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-27 22:31, kiedy Beniowa napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > A potem sie czekalo, czekalo, czekalo... Mysle, ze w przypadku zlozenia
    > wniosku przez internet, karty bedziesz mogl uzywac po ok. 2 miesiacach.

    Nie wiem od czego to zależy, ale w moim przypadku było zgoła inaczej.
    Zadzwoniłem do Raiffeisena, bo wskutek gwałtownego opuszczenia Citi
    (gdzieś jest w archiwum listy ta historia, można nawet daty posprawdzać)
    musiałem mieć szybko nową kartę kredytową. Wyliczyli mi na chybcika
    limit, zgodziłem się, uzgodniliśmy jakie papiery mam im dostarczyć.
    Powiedzieli mi , że się do mnie odezwie naganiacz karciany i się umówi.
    Po trzech godzinach zadzwoniłem raz jeszcze i uprzejmie poprosiłem o
    pośpiech. Doradca/naganiacz zadzwonił wieczorem i uzgodniliśmy, że jak
    załatwię zaświadczenia od pracodawców, to zadzwonię. Ponieważ jeden z
    onych pracodawców ulokowany jest trochę daleko od drugiego, więc zeszło
    mi się z tym trzy dni. Zadzwoniłem następnego dnia przyszedł, zabrał
    papiery podpisałem co trzeba i w sześć dni później dostałem kartę.
    Rzecz miała miejsce w Warszawie, na przełomie czerwca i lipca roku
    bieżącego.