  • 1. Data: 2011-02-12 14:34:19
    Temat: Analiza 4 produktów oszędnościowych (lokat, kont oszcz.)
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Maksymalny zysk:
    Getin, Lokata codzienna, kwota 1029,92zł, odsetki 12,70zł (pozostałe
    lokaty przy tej kwocie 11,70zł)

    Optymalny zysk:
    Polbank, Konto Mocno Oszczedzające, kwota 1037,37zł, odsetki 12,60zł
    + brak blokady środków na 3 miesiące
    - kwota nieco większa

    http://i56.tinypic.com/4pxcns.jpg

    Mile widziane opinie o analizie. Wg. mnie najbardziej opłacalna jest
    obecnie oferta Polbanku, jednak nie wiadomo czy nie pójdzie w dół...

  • 2. Data: 2011-02-12 15:25:52
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 15:34, Stephen Wyszy pisze:
> [...]
    >
    > Mile widziane opinie o analizie. Wg. mnie najbardziej opłacalna jest
    > obecnie oferta Polbanku, jednak nie wiadomo czy nie pójdzie w dół...

    Zajebiscie oplacalna i te roznice normalnie w szoku jestem. Niewiadomo
    na co sie zdecydowac.

  • 3. Data: 2011-02-12 15:38:45
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    On 12 Lut, 16:25, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    > Zajebiscie oplacalna i te roznice normalnie w szoku jestem. Niewiadomo
    > na co sie zdecydowac.

    Jak nie masz nic ciekawego do napisania to lepiej jakbyś milczał.

  • 4. Data: 2011-02-12 15:57:06
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jak nie masz nic ciekawego do napisania to lepiej jakbyś milczał.

    A Ty, jak nie potrafisz odsetek od czterech lokat policzyć to po co (w
    oryginale po jaki h....) wyskakujesz z dennymi "super analizami"?

  • 5. Data: 2011-02-12 16:05:31
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    On 12 Lut, 16:57, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > A Ty, jak nie potrafisz odsetek od czterech lokat policzy to po co (w
    > oryginale po jaki h....) wyskakujesz z dennymi "super analizami"?

    Pokaż gdzie źle policzyłem, mi tam sie wydaje ok.

  • 6. Data: 2011-02-12 16:07:05
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Lut, 15:34, Stephen Wyszy <f...@g...com> wrote:

    > Mile widziane opinie o analizie.

    Gówniana, nic nie wnosząca i wtórna, przeprowadzana na tej grupie w
    tygodniu po 20 razy w 13 różnych wątkach.

  • 7. Data: 2011-02-12 20:49:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Lut, 17:05, Stephen Wyszy <f...@g...com> wrote:

    > Pokaż gdzie źle policzyłem, mi tam sie wydaje ok.
    Po przeliczeniu jednej lokaty jest poprawnie, po prostu takie analizy
    są tutaj dosyc często:)

  • 8. Data: 2011-02-12 23:28:57
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    On 12 Lut, 23:16, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    > Wiekszosc z tych analizatorow pewnie w dupsko kutasa bierze. Cwele zajebane.

    Nie karmić trolla.