  • 1. Data: 2009-02-27 09:59:12
    Temat: Analiza fundamentalna od podstaw
    Od: "Gregor" <g...@w...pl>

    Witam,
    Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś książki do nauki analizy fundamentalnej od
    podstaw? Gdyby to było kilka książek, byłbym wdzięczny gdyby były one podzielone
    na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)
    Za szybką odpowiedź z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-02-27 10:50:55
    Temat: Re: Analiza fundamentalna od podstaw
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregor" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podzielone
    > na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)

    "Analiza fundamentalna" J Ritchie, nudna jak flaki z olejem. Poszukaj na
    stronie Wig-Press.
    Aha! Jeśli chcesz stosować analizę fundamentalną do podejmowania decyzji na
    giełdzie, to lepiej sobie odpuść, bo takowa tam nie działa.
    Jeśli potrzebujesz do czegoś innego - praca, zarządzanie firmą lub na
    uczelnię, to oczywiście warto.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-02-27 10:57:12
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > podzielone
    > na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)

    Streszcze Ci AF:

    W bessie nie działa.
    W hossie kupuj to, na co jest naganiane stado
    Nastepnie zamykaj pozycje kierując się AT.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-27 11:03:28
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > podzielone
    > na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)

    Co prawde nie calkiem na temat, ale wtrace swoje trzy grosze.
    Jesli musisz sie tym zajac, bo wymagaja tego np. twoje studia czy praca to
    trudno.
    Jak nie musisz to sobie daruj temat, bo moim zdaniem szkoda czasu. Pieniedzy
    na tym raczej nie zarobisz. A jesli nawet to sa duzo bardziej efektywne
    metody.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2009-02-27 11:26:35
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Aha! Jeśli chcesz stosować analizę fundamentalną do podejmowania decyzji
    > na giełdzie, to lepiej sobie odpuść, bo takowa tam nie działa.

    Kirkpatrick w swojej ksiazce podaje equity AF przez ostatnie 30 lat.
    Fakt jednak, ze AT dziala lepiej.

  • 6. Data: 2009-02-27 11:38:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gonzo pisze:

    > "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Kirkpatrick w swojej ksiazce podaje equity AF przez ostatnie 30 lat.
    > Fakt jednak, ze AT dziala lepiej.
    a sprawdzal ktos jak dziala af+at ;)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2009-02-27 11:55:17
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > a sprawdzal ktos jak dziala af+at ;)?

    Po co uzywac dwoch narzedzi, lepszego i gorszego, do robienia jednej rzeczy
    jak mozna uzywac tylko lepszego.

  • 8. Data: 2009-02-27 12:04:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gonzo pisze:

    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Po co uzywac dwoch narzedzi, lepszego i gorszego, do robienia jednej
    > rzeczy jak mozna uzywac tylko lepszego.

    IMHO analiza fundamentalna pozwala wybrac z wielu firm te ktore sa
    zdrowe a analiza techniczna pozwala ocenic w ktorym momencie warto te
    spolke(spolki) kupic... w ten sposob mozna by bylo zwiekszyc zysk.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2009-02-27 12:12:47
    Od: "Gregor" <g...@w...pl>

> [...]
    > na kolejne etapy przyswajania wiedzy (podstawy, bardziej zaawansowany itd)

    Na początku chciałbym jeszcze raz podziękować tym co odpowiedzieli i
    zainteresowanie (szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś przeciwnego:D).

    Jeżeli chodzi o techniczną, to mogę powiedzieć, że zapoznałem się z nią. Stosuję
    ją na co dzień. Fundamentalnej przedtem nawet nie ruszyłem palcem, i dlatego
    byłem ciekaw jak się ona sprawdza na GPW i forexie.

  • 10. Data: 2009-02-27 13:18:26
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Kirkpatrick w swojej ksiazce podaje equity AF przez ostatnie 30 lat.
    > Fakt jednak, ze AT dziala lepiej.

    Mógłbyś wrzucić skana? Czy średnia stopa zwrotu roczna przekracza stopę
    wolną od ryzyka?
    Dombrek