  • 11. Data: 2012-04-13 22:40:34
    Temat: Re: Android na netbok emachines 350
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:jm9a2r$6i9$1@node2.news.atman.pl...

    > Kupiles gowno i masz gowno.

    Nie ma - LOL

    // Ctrl-v
    (...) chyba dam na tacę... [bo już dziś srałem]

  • 12. Data: 2012-04-13 23:32:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jma303$263$...@n...news.atman.pl

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Nie ma - LOL

    Jakie to szczęście, że nie czytam już [przygłupa] neoniusza.
    Kiciuś jest jednym z najlepszych moich nabytków. I przywędrował
    właśnie wtedy, gdy był najpotrzebniejszy. Sąsiedzi pozamykali
    swoje sieci, kręgosłup odmawiał posłuszeństwa, noszenie
    ciężkiego notebooka było niemożliwe. Ponadto zabieram
    Kiciusia raczej często ze sobą. Ale coraz częściej
    miauczy, że tęskni do netu via 3G itp...

    A teraz zamierzam zrobić tak:

    -- zabiorę Kiciusia do galerii Białej
    -- przygotuję tam (na ławeczce, na korytarzu) przelew via Galaxy
    (,,stać'' mnie na to, aby z czegoś takiego słać!!!
    mogę też usiąść, ale i na stojąco nie jest źle...)
    -- wejdę do MediaMarkt, zainstaluję wiadomą aplikację,
    zlecę przelew i pójdę sobie, nawet nie zabierając
    ze sobą tego tableta
    -- wyjdę na korytarz, usiądę wygodnie, zablokuję dostęp
    mobilny... (choć nie wiem, po co, skoro tam będzie zero)

    Ale być może uczynię inaczej... Moja mama po prostu pójdzie
    do T-Debile, gdyż kończy się umowa między nią i TeDebile...
    No i będzie tam testowała różne tablety...

    -=-

    Rzeczony Kiciuś ma solidny akumulator (6 godzin bez trudu)
    i niezły (500 GB, 7200 rpm, Gfors) dysk. :) Brak mu netu
    via 3G i odbiornika GPS... Z softu -- ma W7 na 3 partycjach
    (jak któraś by padła, mam 2 na zapas) oraz na wirtualnej
    maszynie 7 WXP oczywiście powtórzonych...

    -=-

    Gdy nie mam dostępu do netu (02 kwietnia dostawca wyłączył,
    bo ojciec zalegał ponad 3 miesiące z zapłatą -- chodziły pingi
    i niewiele ponadto) mogę iść do tej galerii, usiąść spokojnie
    i wygodnie, wyjąć Kiciusia zrobić to, co mam do zrobienia
    i wziąć z kasy 200 złotych, aby je wymienić w bardzo Dobrym
    koncie na 6 orzechów. :)

    No... I pastę do zębów mogę tanio kupić... Colgate Herbal 125 ml
    za złotych 3.99 raptem... Lub mleko Wypasione po 1.59 za litr 2%...

    Dwustozłotówki zbieram -- zapłacę do 25 kwietnia nimi VAT...

    Zarówno MediaMarkt, jak i Era -- obie te firmy odzyskają klienta. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'