  • 11. Data: 2007-09-06 14:33:28
    Temat: Re: Anglia
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Cache card? Czy moze jednak cash card? ;-)
    > Bo to pierwsze okreslenie bardziej mi sie jednak kojarzy z komputerem :-)

    Literowka, oczywiscie, ze cash. Ale wiadomo o czym mowa byla i czego watek
    dotyczy:))

  • 12. Data: 2007-09-06 14:36:43
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > czy w Anglii przy zakładaniu konta ma jakies znaczenie ze jest się
    > studentem i ma się legitymacje ISIC

    Kompletnie nie mam pojecia, co to za legitymacjia do czego ta legitymacjia
    itp.
    Wiec tu nie pomoge.
    A to czy sie jest studentem to raczej nie ma znaczenia. Wiem, ze jakies sa
    inne zasady jesli ma sie mniej niz 16 lat albo moze mniej niz 18 - ale tez
    tego nie wiem.
    ps.
    w UK studentem jest praktycznie kazdy od szkoly "sredniej" wzwyz.