  • 1. Data: 2008-08-21 07:01:19
    Temat: Ankieta
    Od: f...@t...pl

    Witam,
    Jestem studentką V roku Politechniki Częstochowskiej studiującą
    marketing i zarządzanie. Piszę pracę magisterską na temat poziomu
    zadowolenia społeczeństwa ze wzrastających usług bankowości
    elektronicznej.
    Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się pod adresem
    http://fidura.i365.pl/kasia/ Zapewniam, iż ankieta ta jest anonimowa,
    a wyniki z niej uzyskane zostaną wykorzystane jedynie w celach
    naukowych.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-21 07:09:01
    Temat: Re: Ankieta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 09:01, f...@t...pl wrote:

    > Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się pod
    adresemhttp://fidura.i365.pl/kasia/Zapewniam, iż ankieta ta jest anonimowa,

    Ale napisz kochana, ze jest to ankieta skierowana wylacznie do
    klientow pko bp.

    Przy okazji nie wprowadzilas nawer rozroznienia na pko i Inteligo -
    jak traktujesz klientow Inteligo? - PKO czy nie?

    Jak dla mnie ...nie bede komentowal.

  • 3. Data: 2008-08-21 07:14:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008 00:01:19 -0700 (PDT), f...@t...pl wrote:

> [...]
    >marketing i zarządzanie. Piszę pracę magisterską na temat poziomu
    >zadowolenia społeczeństwa ze wzrastających usług bankowości

    Acha. A polski na maturze miałaś?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-08-21 07:20:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008 00:09:01 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Przy okazji nie wprowadzilas nawer rozroznienia na pko i Inteligo -
    >jak traktujesz klientow Inteligo? - PKO czy nie?
    >
    >Jak dla mnie ...nie bede komentowal.

    No już wiadomo, jacy inżynierowie wychodzą z Politechniki
    Częstochowskiej ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-08-21 07:58:01
    Od: f...@t...pl

    > No już wiadomo, jacy inżynierowie wychodzą z Politechniki
    > Częstochowskiej ;)

    No teraz to się czujesz taki ważny, bo sobie wypełniłeś ankietę
    głupotami, ulżyło mam nadzieję. Nie podoba się nikt nie zmusza do
    wypełniania, ale co tam świat byłby nudny jakby sobie ludzie nie
    uprzykrzali życia nawzajem. Przypuszczam, że nie jeden absolwent PCz.
    zagiął by Cię swoją wiedzą ale łatwiej krytykować. A chamstwo to już
    osobny temat.

  • 6. Data: 2008-08-21 08:00:33
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:

    > Ale napisz kochana, ze jest to ankieta skierowana wylacznie do
    > klientow pko bp.

    To tylko PKO BP prowadzi bankowość elektroniczną w Polsce? Nie wiedziałem ;)

    K.

  • 7. Data: 2008-08-21 08:07:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    wystarczyło napisać, że ankieta dotyczy TYLKO jednego banku (na tej
    podstawie nie da się ocenić całego rynku) i wszystko byłoby jasne...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-08-21 08:24:05
    Od: f...@t...pl

    On 21 Sie, 10:07, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > wystarczyło napisać, że ankieta dotyczy TYLKO jednego banku (na tej
    > podstawie nie da się ocenić całego rynku) i wszystko byłoby jasne...

> [...]

    Przyznaję powinno być napisane, że ankieta skierowana jest do klientów
    PKO, za niedomówienia przepraszam.

  • 9. Data: 2008-08-21 08:31:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 10:24, f...@t...pl wrote:

    > Przyznaję powinno być napisane, że ankieta skierowana jest do klientów
    > PKO, za niedomówienia przepraszam.

    Dalej nie odpowiedzialas, jakie w tym jest miejsce inteligo.
    Czy klienci inteligo wypelniaja ta ankiete czy nie?

  • 10. Data: 2008-08-21 08:46:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008 00:58:01 -0700 (PDT), f...@t...pl wrote:

> [...]
    >uprzykrzali życia nawzajem. Przypuszczam, że nie jeden absolwent PCz.
    >zagiął by Cię swoją wiedzą ale łatwiej krytykować. A chamstwo to już

    Na podstawie tego, jak została sporządzona ankieta, a raczej jakie
    błedy i to podstawowe zawiera, śmiem twierdzić, że zagiąć by mnie mógł
    poziomem niekompetencji.
    Osobnym tematem jest brak zdolności do przyjęcia krytyki, a także
    ukrywanie się za murem anonimowości.
    --
    ___________/ GG: 3524356