  • 11. Data: 2008-08-21 08:58:10
    Temat: Re: Ankieta
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Przyznaję powinno być napisane, że ankieta skierowana jest do klientów
    PKO, za niedomówienia przepraszam.

    i wyodrębnij PKO oraz Inteligo - to nie jest to samo, jeżeli piszesz
    magisterkę na temat bankowości elektronicznej właśnie w PKO to koniecznie
    musisz wyodrębnić ww. - jeżeli tego nie będzie to praca będzie miała bardzo
    dużą wadę merytoryczną...

    w przypadku jakichkolwiek pytań, możesz je zadawać na grupie - pomożemy w
    miarę możliwości, w końcu cały czas nawijamy tutaj na temat banków i
    wszystkiego co się z nimi wiąże

    --
    pozdrawiam
    Robert Sierant

    ps
    i możesz się również podpisać, ankieta jest anonimowa dla wypełniających,
    ale Ty mogłabyś się ujawnić, wtedy będziesz bardziej wiarygodna

  • 12. Data: 2008-08-21 09:10:56
    Od: f...@t...pl

    > Na podstawie tego, jak została sporządzona ankieta, a raczej jakie
    > błedy i to podstawowe zawiera, śmiem twierdzić, że zagiąć by mnie mógł
    > poziomem niekompetencji.
    > Osobnym tematem jest brak zdolności do przyjęcia krytyki, a także
    > ukrywanie się za murem anonimowości.

    Nie mam nic przeciwko krytyce ale w granicach rozsądku, czy
    wypełnianie ankiety, która jest częścią czyjejś pracy magisterskiej,
    głupotami można nazwać krytyką? Myślę, że nie ma sensu dalej ciągnąć
    tego temtu.

    >Dalej nie odpowiedzialas, jakie w tym jest miejsce inteligo.
    >Czy klienci inteligo wypelniaja ta ankiete czy nie?
    Tak klienci Inteligo też mogą wypełnić tę ankietę.

  • 13. Data: 2008-08-21 09:24:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 11:10, f...@t...pl wrote:

    > Tak klienci Inteligo też mogą wypełnić tę ankietę.

    Ta informacja powinna byc jak najszybciej dodana do samej ankiety

  • 14. Data: 2008-08-21 09:50:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008 02:10:56 -0700 (PDT), f...@t...pl wrote:

> [...]
    >wypełnianie ankiety, która jest częścią czyjejś pracy magisterskiej,
    >głupotami można nazwać krytyką? Myślę, że nie ma sensu dalej ciągnąć

    Myślę, że wypełnianie bardzo kiepskiej i pełnej błędów ankiety
    bzdurnymi treściami jest całkowicie sensowne.

    >Tak klienci Inteligo też mogą wypełnić tę ankietę.

    Aj, dziękujemy za łaskę.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 15. Data: 2008-08-21 11:36:58
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik wrote:
    > Witam,
    > Jestem studentką V roku Politechniki Częstochowskiej studiującą
    > marketing i zarządzanie. Piszę pracę magisterską na temat poziomu
    > zadowolenia społeczeństwa ze wzrastających usług bankowości
    > elektronicznej.
    > Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się pod adresem
    > http://fidura.i365.pl/kasia/ Zapewniam, iż ankieta ta jest anonimowa,
    > a wyniki z niej uzyskane zostaną wykorzystane jedynie w celach
    > naukowych.

    Wypelnilem. Niektore pytania lekko dziwne, no ale niech bedzie.

    P.S. Gdyby nie to, ze pko bp ma duza siec bezprowizyjnych bankomatow, nawet
    bym nie chcial na nich ^%$^%%$. Mieszkam w malym miescie i nie oplaca mi sie
    miec innego konta, w innym banku. 5,40 za prow. rach. + 2 zl za ipko to
    zdzierstwo, 0,50 zl za przelew to tez zadna rewelacja. Za te pieniadze nie
    dostajemy nic wiecej, czego nie ma w innych bankach.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 16. Data: 2008-08-21 11:43:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 13:36, "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> wrote:

> [...]
    > zdzierstwo, 0,50 zl za przelew to tez zadna rewelacja. Za te pieniadze nie
    > dostajemy nic wiecej, czego nie ma w innych bankach.

    Jesli masz wplywy comiesieczne 1500+ to sprawdz Nordea Spectrum z
    bezplatnymi bankomatami za wszystkiego 1,50 miesiecznie (oplata za
    karte).
    Mozesz zalozyc nawet internetowo z przeslaniem dokumentow kurierem.
    Bankomaty bezplatne. przelewy po 60 gr.

    Laczac np. z mBankiem i zasilajac przelanymi wczesniej w calosci z
    Nordei srodkami na biezaco w przeddzien skorzystania z bankomatu masz
    komplet potrzebnych uslug w najnizszej cenie.

  • 17. Data: 2008-08-29 18:49:40
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Adam Płaszczyca (t...@o...spamnie.org.pl)
    in news:1d5qa4hvpm028642d2eibog4njn0c0a55g@4ax.com

    > Acha. A polski na maturze miałaś?

    Przyganiał kocioł... :)

    MSz

  • 18. Data: 2008-08-29 19:59:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 29 Aug 2008 20:49:40 +0200, "Marcin Szumilas"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Przyganiał kocioł... :)

    A czego sie czepiasz, przepraszam?
    --