  • 1. Data: 2004-02-17 22:59:43
    Temat: Ankieta dla klientow Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ja ponownie z ta sama ankieta :) Gdyby znalazly sie osoby, ktore tej ankiety
    jeszcze nie wypelnialy... Bylbym bardzo zobowiazany.

    http://inteligo.prnews.pl/

    Wypelnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut.

    P.S. Dziala rowniez ankieta dla klientow VBd

    http://vwbankdirect.prnews.pl/

  • 2. Data: 2004-02-17 23:58:23
    Temat: Re: Ankieta dla klientow Inteligo
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c0u6d1$al1$1@news.onet.pl...
    > Ja ponownie z ta sama ankieta :) Gdyby znalazly sie osoby, ktore tej
    ankiety
    > jeszcze nie wypelnialy... Bylbym bardzo zobowiazany.

    proszę bardzo

  • 3. Data: 2004-02-18 07:37:47
    Od: "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:c0u6d1$al1$...@n...onet.pl...
    > Ja ponownie z ta sama ankieta :) Gdyby znalazly sie osoby, ktore tej
    ankiety
    > jeszcze nie wypelnialy... Bylbym bardzo zobowiazany.
    >
    > http://inteligo.prnews.pl/

    W jakim celu jest przeprowadzana ta ankieta? Zlecenie od Inteligo?

  • 4. Data: 2004-02-18 09:18:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ppsik <p...@p...onet(dot)pl> wrote:
    > W jakim celu jest przeprowadzana ta ankieta? Zlecenie od Inteligo?

    Eee no nie ;) Aczkolwiek wynikiami sie z bankami oczywiscie podziele.