  • 1. Data: 2006-06-04 22:57:39
    Temat: Ankieta: mBank, Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witam!
    Tym razem mam ogromna prosbe o wypelnienie anonimowej ankiety przez klientow
    mBanku i Inteligo. Wyniki posłużą jako materiał badawczy do pracy naukowej.
    Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.

    Z gory BARDZO dziekuje za poswiecony czas i pomoc!

    http://inteligo.amra.net - dla klientów INTELIGO

    http://mbank.amra.net - dla klientów mBANKU

    http://vwbank.amra.net - dla klientów VW BANK direct

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-06-05 05:11:38
    Temat: Re: Ankieta: mBank, Inteligo
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    naukowej.
    > Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.

    Pytanie nr5 - modem oznacza również Neostradę?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2006-06-05 05:29:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    naukowej.
    > Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.

    Kto te pytania wymyślał??? ;))
    58 tysięcy pytań o media, a ja gazet nie czytam. Telewizor co prawda
    pamiętam, gdzie stoi, ale nie pamiętam kiedy włączałęm ... ;))
    Krótko mówiąc brakuje oprócz sytsemu od 1 do 5, informacji nie wiem / nie
    pamiętam / guzik mnie to interesuje ...
    I ostatnie - pytanie nr10. Cztery wąskie przedziały, a następnie dwa dosyć
    szerokie... Ale może się mylę i odpowiedzi rozłożą się w miarę równo w
    poszczególnych przedziałach...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2006-06-05 06:54:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.
    >
    > Z gory BARDZO dziekuje za poswiecony czas i pomoc!

    Aleś się rozsmakował w tych ankietach ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-06-05 09:29:51
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

> [...]
    > pracy naukowej. Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.
    >
    > Z gory BARDZO dziekuje za poswiecony czas i pomoc!

    Czy tylko obecni klienci tych banków czy byli też mogą wypełniać? :)

    Przemek

  • 6. Data: 2006-06-05 09:56:23
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

> [...]
    > I ostatnie - pytanie nr10. Cztery wąskie przedziały, a następnie dwa dosyć
    > szerokie... Ale może się mylę i odpowiedzi rozłożą się w miarę równo w

    Mam podobne zdanie. Telewizora nie mam, gazety może i czytam, ale nie
    reklamy, wszelkie blokady na reklamy w przeglądarce skutecznie
    uniemożliwiają mi przeglądanie ofert banku. Pytanie numer 1 zakłada inaczej.
    Poza tym system bez problemu umożlwia wielokrotne wypełnianie ankiety.

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-06-05 20:43:11
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

    napisał w wiadomości news:e5vosb$pjs$1@news.onet.pl...