  • 1. Data: 2004-04-14 13:14:11
    Temat: Ankieta na temat usług bankowości elektronicznej.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://survey.acnielsenonline.com/wi/p38452690/ctl.a
    sp

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-04-14 13:55:31
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    JaKi napisał:

    > http://survey.acnielsenonline.com/wi/p38452690/ctl.a
    sp

    "Niestety w dniu dzisiejszym nie został/-a Pan/-i zakwalifikowany/-a do
    przeprowadzenia badań, jednak serdecznie chcielibyśmy Panu/-i
    podziękować za poświęcenie nam swojego czasu."
    A zaznaczyłem tylko, że jestem mężczyzną mieszkającym w Polsce...

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 3. Data: 2004-04-14 14:02:44
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał ...

> [...]
    > podziękować za poświęcenie nam swojego czasu."
    > A zaznaczyłem tylko, że jestem mężczyzną mieszkającym w Polsce...

    Mnie wycięło juz po określaniu branży:))

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2004-04-14 15:24:08
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podziękować za poświęcenie nam swojego czasu."
    > A zaznaczyłem tylko, że jestem mężczyzną mieszkającym w Polsce...

    Hehehe, ja mam to samo ;-)
    pozdrawiam
    Marcin