  • 1. Data: 2002-11-12 00:12:00
    Temat: Ankieta-prosze o pomoc
    Od: "INFO" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    zapraszam do wypelnienia anonimowej ankiety dotyczącej ubezpieczeń przez
    Internet.
    Prosze o pomocy w badaniach.

    adres: http://printpol.pl/ankieta.html

    Z gory dziekuje za pomoc
    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2002-11-12 00:31:08
    Temat: Re: Ankieta-prosze o pomoc
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    poprawcie za pomoca karty kreytowej na karte platnicza (chociaz nmoze
    wypelniajacy zle zrozumieja? ;)
    No ale ja kupowalem placac karta, bynajmniej nie kredytowa

  • 3. Data: 2002-11-12 07:07:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqphul$mo5$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > poprawcie za pomoca karty kreytowej na karte platnicza (chociaz nmoze
    > wypelniajacy zle zrozumieja? ;)
    > No ale ja kupowalem placac karta, bynajmniej nie kredytowa

    No właśnie, wystarczy "kartą" - wtedy wszyscy dobrze zrozumieją ;)

  • 4. Data: 2002-11-12 11:36:36
    Od: "INFO" <i...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:aqphul$mo5$1@news.onet.pl...
    > poprawcie za pomoca karty kreytowej na karte platnicza (chociaz nmoze
    > wypelniajacy zle zrozumieja? ;)
    > No ale ja kupowalem placac karta, bynajmniej nie kredytowa

    oki, :))) juz poprawilem, thx za rade.

    POZDRAWIAM