  • 1. Data: 2011-07-13 13:28:52
    Temat: Antyinflacyjna - spadek % od sierpnia
    Od: " ledres" <l...@g...pl>

    Dzisiaj GUS ogłosił dane o inflacji za czerwiec, spadła do 4,2% z 5%, czyli
    oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej też spadnie.

  • 2. Data: 2011-07-13 15:25:43
    Temat: Re: Antyinflacyjna - spadek % od sierpnia
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzisiaj GUS ogłosił dane o inflacji za czerwiec, spadła do 4,2% z 5%, czyli
    >oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej też spadnie.

    Ale 5.7% netto to jeszcze OK. Tylko nowa kwota optymalna to 1056,58 (17 gr),
    to kiepsko. Więcej niż lipcowa optymalna (1038,85) + % za lipiec (5,89 za 31
    dni). Było 19 gr, będzie 16 gr.
    Jedna kreska inflacji więcej to byłoby super.

  • 3. Data: 2011-07-13 17:59:47
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-07-13 17:25, mx pisze:

> [...]
    > (5,89 za 31 dni). Było 19 gr, będzie 16 gr.
    > Jedna kreska inflacji więcej to byłoby super.

    Chyba proponujac taka lokate Idea bank wiedzial co robi... :P

    Inna sprawa, ze jak inflacja zacznie spadac, to i pewnie wiekszosc
    bankow zacznie tez obnizac oprocentowanie. Moze warto pomyslec o
    lokatach na jakies dluzsze okresy, typu pol roku, albo rok? Jak myslicie?

  • 4. Data: 2011-08-15 18:52:44
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >zacznie tez obnizac oprocentowanie. Moze warto pomyslec o lokatach na
    >jakies dluzsze okresy, typu pol roku, albo rok? Jak myslicie?

    Od września znowu w dół, ale symbolicznie, o jedną kreskę do 5.60% (4.1 +
    1.5). Bez znaczenia, moje kwoty "optymalne" dalej łapią się na 16 gr
    dziennie.

  • 5. Data: 2011-08-15 19:30:59
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Od września znowu w dół, ale symbolicznie, o jedną kreskę do 5.60% (4.1 +
    > 1.5). Bez znaczenia, moje kwoty "optymalne" dalej łapią się na 16 gr
    > dziennie.

    we wrzesniu, a nastepnie grudniu mozna sie na nie wypiac ;)
    o ile beda znacznie odstawac od tego co "na rynku"
    - to jest ich niewatpliwa zaleta ;)
    pozostaje otwarta kwestia belki, czyli poki co wrozenie z fusow ;)

  • 6. Data: 2011-08-15 20:23:12
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    > we wrzesniu, a nastepnie grudniu mozna sie na nie wypiac ;)
    > o ile beda znacznie odstawac od tego co "na rynku"
    > - to jest ich niewatpliwa zaleta ;)
    > pozostaje otwarta kwestia belki, czyli poki co wrozenie z fusow ;)

    wlasnie ciekawe co sie bardziej oplaca, poki co np. getin na wspolnej
    daje 5,95 i pewnie dobije do 6,03, co teoretycznie powoduje
    nieoplacalnosc oszczednosci na antyinfalcyjnej, pytanie jak w dlugiej
    perspektywie...