  • 1. Data: 2002-08-01 10:17:20
    Temat: Anulowanie przelewu z eMaksa :-)
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wczoraj zaczęła się a dziś skończyła ciekawa historyjka związana z moim
    emaksem
    otóż kiedys miałem jako zdefiniowany przelew na emaksie swoje ekonto
    i stosowałem często praktykę, ze ustawiałem przelew z na jakąś datę na
    ekonto i
    następnie w świat.
    Później założyłem sobie izzy i jako przelew zdefiniowany na emaksie
    ustawiłem sobie
    właśnie izzy.

    Ale parę przelewów dalej mi na tym emaksie "wisi".(na ekonto)
    No i stało się. Wczoraj chciałem skasować jeden z nich. Niestety dostaję
    jakiś bzdurny komunikat o tym ze z tego kontraktu nie można robić
    przelewów?!?
    No nic wpisałem problem w prośbie o kontakt telefoniczny.
    Dziś dzwoni mlinka i pyta się o co chodzi. Ja jej mówię, ze nie mogę
    anulowac
    przelewu. Zaproponowała, że to dlaa mnie zrobi.Niestety jej _też_ wyskoczył
    ten
    komunikat. Poszła dowiedzieć się o co chodzi.
    Odpowiedź mnie rozwaliła:-)
    otóż aby anulować przelew na eKonto trzeba znów zmienić(jedyny) zdefiniowany
    przelew na eKonto, skasować, i z powrotem zmienić na izzy :-)

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-01 17:59:59
    Temat: Re: Anulowanie przelewu z eMaksa :-)
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    [...]
    > Odpowiedź mnie rozwaliła:-)
    > otóż aby anulować przelew na eKonto trzeba znów zmienić(jedyny)
    zdefiniowany
    > przelew na eKonto, skasować, i z powrotem zmienić na izzy :-)

    Niestety tak to dziala w eMAXie.
    Mozesz ustanowic tylko 1 przelew i wszelkie zmiany mozesz robic majac
    zdefiniowany wlasnie ten konkretny przelew.
    Ja juz to przechodzilem na poczatku "zabawy" w mBank ale sam wpadlem na
    roziwazanie problemu i mLinka nie byla mi potrzebna :)
    Swoja droga mLinka powinna znac sposob bez uzgadniania odpowiedzi, bo ma
    chyba z tym do czynienia na codzien ;-)