  • 11. Data: 2006-12-07 18:38:49
    Temat: Re: Apel do Millennium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A można zrezygnować z: "Bezpiecznej Karty" ?

    Naturliś. Właśnie o tym jest rozmowa. :-)

  • 12. Data: 2006-12-07 19:06:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Dec 2006 19:38:49 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Naturliś. Właśnie o tym jest rozmowa. :-)

    A możesz mi powiedzieć na co się powołać ?
    Bo jakoś nie zauważyłem, żeby było nieobowiązkowe.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 13. Data: 2006-12-07 19:12:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A możesz mi powiedzieć na co się powołać ?

    Na nic.

    > Bo jakoś nie zauważyłem, żeby było nieobowiązkowe.

    Każda pozycja zawarta w tabeli opłat jest zatem obowiązkowa, o ile nie
    zaznaczono inaczej?