  • 1. Data: 2006-03-10 07:51:14
    Temat: Apel do użytkowników LukasBank
    Od: "szczawian" <s...@o...pl>

    Witam!
    Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
    LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
    mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
    serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana
    powszechnie przez inne banki w Lukasie jakoś nie może być wprowadzona od lat.
    Aby nasz cel osiągnąć,apeluję więc do wszystkich posiadaczy kont w Lukas Banku
    o wysyłanie listów do banku z prośbą o jak najszybsze wprowadzenie tej
    usługi.Myślę że tylko taka masowa akcja przyniesie jakiś skutek. Życzmy sobie
    powodzenia. Jeżeli przyniesie to pozytywny skutek to może w przyszłości
    jeszcze jakieś inne zmiany da się wprowadzić. A tak apropo to szkoda że ten
    bank nie ma swojego forum.Pozdrawiam szczawian

  • 2. Data: 2006-03-10 08:09:14
    Temat: Re: Apel do u
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

> [...]
    > powszechnie przez inne banki w Lukasie jakoś nie może być wprowadzona od lat.

    zgadza sie ta rzecz (dynamiczne wygenerowanie np pdf'a) jest banalna i trywialna
    - kazdy cwiercmozg po 1-godzinnym kursie php jest to w stanie zrobic ale obawiam
    sie ze problem nie lezy w skali trudnosci tego zadania a w tym ze to
    potwierdzenie (wysylane poczta) jest platne - malo tego prawie wszystkie
    duperele sa platne w Lukasie :-(

    reasumujac - ja sie podpisuje pod tym projektem - bede ich nekal poczta
    wewnetrzna bo tez mi tego brakuje (w inteligo, vw czy mbanku drukowalem
    wielokrotnie)

    pozdro
    michal

  • 3. Data: 2006-03-10 08:10:20
    Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    szczawian napisał(a):

    > Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
    > LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia

    Nie chce mi się ...
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-03-10 08:43:29
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    A co ciekawe w DEMO systemu Lukasa jest opcja Drukuj potwierdzenie.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2006-03-10 09:05:40
    Od: "szczawian" <s...@o...pl>

    > A co ciekawe w DEMO systemu Lukasa jest opcja Drukuj potwierdzenie.
    >
    > Miłego dnia
    >  Tomek
    >
    > --

    Tak w demo pokazują, że jest taka możliwość ale to jest niestety nieprawda.
    Nie ma tej opcji w systemie i na dodatek ciągle ściemniają że w przyszłości to
    wprowadzą ale lata płyną i nic się nie dzieje a powodem tego jest pewnie to że
    za papierowe potwierdzenie otrzymane od nich niestety trzeba płacić :-((
    Najlepszą formą jest wysłanie listu do nich wewn. pocztą w bankowym systemie
    transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!Pozdrawiam szczawian

  • 6. Data: 2006-03-10 09:36:08
    Od: Lucas <l...@p...com>

    szczawian wrote:
> [...]
    > transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!Pozdrawiam szczawian

    A ja bym jeszcze dodal mozliwosc wlasnego sortowania platnosci
    oczekujacych (np. przez klkniecie w naglowek), bo teraz sa w kolejnosci
    definiowania, co czesto zaciemnia mi obraz oczekujacych mnie wydatkow.

    lucas

  • 7. Data: 2006-03-10 14:05:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Nie chce mi się ...

    nie chce IM sie...

    ;)

    janke

  • 8. Data: 2006-03-10 15:18:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    10 Mar 2006 08:51:14 +0100, w <6...@n...onet.pl>,
    "szczawian" <s...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
    > serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana

    Zaraz ci Poke wyjaśnie dlaczego to jest z punktu widzenia bezpieczeństwa
    nieprawidłowe i szkodliwe ;)

  • 9. Data: 2006-03-10 15:30:50
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "szczawian" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Najlepszą formą jest wysłanie listu do nich wewn. pocztą w bankowym
    > systemie
    > transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!

    Najlepszą formą jest zmiana banku :)
    Tylko to może na nich wpłynąć...
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-03-10 18:45:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Lucas <l...@p...com> napisał(a):

    > A ja bym jeszcze dodal mozliwosc wlasnego sortowania platnosci
    > oczekujacych (np. przez klkniecie w naglowek), bo teraz sa w kolejnosci
    > definiowania, co czesto zaciemnia mi obraz oczekujacych mnie wydatkow.

    O tak! To taka zmiana z cyklu mała rzecz a cieszy.
    To ja idąc za ciosem dodam jeszcze, sortowanie listy odbiorców
    alfabetycznie, a nie po kluczu dodania rekordu /BTW, to chyba jakiś
    projektant ortodoks wymyślił, albo minimalista śjakiś nieprzeciętny :^) /.
    Jeszcze jest niedociągnięcie, prawdopodobnie konwersji danych między
    systemami. Na liście odbiorców pole Data ostatniej płatności jest wypełniane
    tylko dla przelewów zdefiniowanych w nowym systemie. Dla płatności
    zdefiniowanych wcześniej pole to pozostaje puste, więc jeśli ma się
    zdefiniowane jakieś płatności cykliczne, to trzeba redefiniować żeby
    działało poprawnie.

    Miłego dnia
    Tomek