  • 1. Data: 2010-06-07 17:50:57
    Temat: Apel o pomoc dla POWODZIAN
    Od: " jap" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziś druga fala pustoszy kolejne rejony Polski. Niejednokrotnie ludzie
    potracili dorobek całego życia. Pomóżmy poszkodowanym niewielką kwotą, bądźmy
    solidarni względem siebie.

    Przekażmy jako elita finansowa 0,5% naszych kapitałów &#8211; ta kwota jest
    nieprzypadkowa &#8211; to przecież średnia opłata za zajęcie pozycji na rynku
    wtórnym. To niewiele dla nas a kwota ta pomogłaby bardzo powodzianom!!!

    0,5% przy kapitalizacji naszej giełdy daje sporą sumę pieniędzy, dającą szansę
    na przyszłość poszkodowanym. Rozumiem, że prawdopodobieństwo wpłaty przez
    wszystkich jest minimalne, ale każdy kto uczyni ten gest będzie później z
    siebie dumny.

    Nie proponuje również sprzedaży na giełdzie &#8211; by nie wywołać ewentualnych
    &#8222;tragicznych&#8221; skutków, ale użycia choćby &#8222;wolnych&#8221; środków do
    tego gestu.

    Jednocześnie apeluje o rozpowszechnienie wątku na innych forach giełdowych.

    pozdrawiam
    jap

  • 2. Data: 2010-06-07 19:33:30
    Temat: Re: Apel o pomoc dla POWODZIAN
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl>

    jap <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Dziś druga fala pustoszy kolejne rejony Polski. Niejednokrotnie ludzie

    Wiesz co, nastepny ,,oswiecony,, bedzie najlepszą zachętą przy takich pustych
    apelach?
    Jak zamiescisz skan ze swojej dobrej woli, naganiaczy nam już dostatek.

  • 3. Data: 2010-06-07 19:46:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jap wrote:

> [...]
    > jest nieprzypadkowa &#8211; to przecież średnia opłata za zajęcie pozycji
    > na rynku wtórnym. To niewiele dla nas a kwota ta pomogłaby bardzo

    Tu 95% tarci. Maja z czego żyć dzięki temu, że giełda nie działa w sobotę i
    niedzielę.

  • 4. Data: 2010-06-08 05:52:28
    Od: "jap" <j...@W...gazeta.pl>

    > Wiesz co, nastepny ,,oswiecony,, bedzie najlepszą zachętą przy takich pustych
    > apelach?
    > Jak zamiescisz skan ze swojej dobrej woli, naganiaczy nam już dostatek.

    Żeby nie było pustej pyskówki to napisze tylko, że Twoja postawa moralna jest
    co najmniej dziwna - nikogo nie proszę o chwalenie się ile wpłacił bo nie o to
    chodzi a o przekazanie minimalnej kwoty.

    Napisz sam co zrobiłeś dla powodzian. Mam nadzieję, że żaden z Twoich krewnych
    lub znajomych nie ucierpi w powodzi bo zmienisz optykę z "tfardziela"
    krytykującego w pełnym samozadowoleniu, na przerażonego.

    No ale dziękuję za podbicie postu - w końcu każdy pomaga jak może ;-(((

  • 5. Data: 2010-06-08 05:55:23
    Od: "jap" <j...@W...gazeta.pl>

    > Tu 95% tarci. Maja z czego żyć dzięki temu, że giełda nie działa w sobotę i
    > niedzielę.

    Czemu tak chętnie każdy odpowiada za kogoś a nie za siebie???

    Widać pewną logiczną niekonsekwencje w Twojej wypowiedzi:

    Jak mają i tak stracić na rzecz Goldka lub JPM to chyba lepiej, przekazać te
    pieniądze potrzebującym a nie dawać na gigantyczne premie zarządzającym???

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-08 06:10:16
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    jap <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pieniądze potrzebującym a nie dawać na gigantyczne premie zarządzającym???

    Ale te pieniądze też dajesz zarządzającym, a co myślisz, że poszkodowanym.
    Tu frajerów nie ma, no przynajmniej nie powinno być.

    To problem dla rządu a nie dla obywateli, władza na każdym
    poziomie zaniedbała sprawę, teraz trzeba wygenerować pieniądze
    na ten cel a ludzie muszą je uczciwie wykorzystać, odtworzyć
    utracony majątek.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2010-06-08 06:16:38
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > poziomie zaniedbała sprawę, teraz trzeba wygenerować pieniądze
    > na ten cel a ludzie muszą je uczciwie wykorzystać, odtworzyć

    Problem w tym, że najpierw rząd i tak sciągnie z Ciebie te pieniądze, potem
    odciągnie 30/50% na urzędników a następnie zmarnuje w jakiś nieprawdopodobnie
    bezmyślny sposób - tylko organizacje pozarządowe dają gwarancje wykorzystania
    w miarę tych pieniędzy.

    Jeśli mają Cie przymusowo złupić to daj sam coś z dobrej woli. Zawsze się to
    bardziej opłacało...

  • 8. Data: 2010-06-08 06:47:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jap wrote:

    > Czemu tak chętnie każdy odpowiada za kogoś a nie za siebie???

    Za nikogo nie odpowiadam. To, że 95% traci to ogólnie dostępna mądrość tej
    grupy. Taka miejska legenda.

> [...]
    >
    > Jak mają i tak stracić na rzecz Goldka lub JPM to chyba lepiej, przekazać
    > te pieniądze potrzebującym a nie dawać na gigantyczne premie

    Aaa. Co każdy ma robić ze swoimi pieniędzmi to już jego sprawa. Ja taki
    szybki nie jestem by innym organizować życie.

  • 9. Data: 2010-06-08 06:49:31
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > w miarę tych pieniędzy.
    >
    > Jeśli mają Cie przymusowo złupić to daj sam coś z dobrej woli. Zawsze się to

    Komu, pytam się komu, następnym ćwokom?
    Stuknij się w pałę.

    Andrzej.

  • 10. Data: 2010-06-08 06:51:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Problem w tym, że najpierw rząd i tak sciągnie z Ciebie te pieniądze,
    > potem odciągnie 30/50% na urzędników

    To propagandowe kłamstwo.

> [...]
    > gwarancje wykorzystania w miarę tych pieniędzy.
    >
    > Jeśli mają Cie przymusowo złupić to daj sam coś z dobrej woli. Zawsze się

    Również tak uważam, że pomoc innym powinna być dobrowolna, a nie przymusowa
    poprzez podatki. Zachęta do takiej pomocy powinna być obecna wszędzie.