  • 1. Data: 2011-03-10 19:42:30
    Temat: Apropos naszych emerytur- w zwiazku z reprywatyzacja
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    link -->
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ustawa-reprywatyzacy
    jna-nie-moze-byc-uchwalona-2300152.html

    No to juz nie ma problemow zeby w przyszlosci nam powiedzieli ze nie moga
    nam wyplacac/ rewaloryzowac/ przyznac emerytury bo przekrocza prog
    dlugu w stosunku do PKB

    Scyzoryk sie otwiera w kieszeni....
    Przemek

  • 2. Data: 2011-03-10 19:55:24
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ilb9j8$cm9$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > No to juz nie ma problemow zeby w przyszlosci nam powiedzieli ze nie moga
    > nam wyplacac/ rewaloryzowac/ przyznac emerytury bo przekrocza prog

    nie wiem jak emerytury, ale komuną zajechało ostro

  • 3. Data: 2011-03-10 20:35:35
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:ilb9j8$cm9$1@news.onet.pl...
    jna-nie-moze-byc-uchwalona-2300152.html

    > nie wiem jak emerytury, ale komuną zajechało ostro

    Skippy ale jesli taki numer przejdzie to w przyszlosci juz zaden (nie)rzad
    nie bedzie mial oporow bo bedzie wskazywal na ten przypadek i bedzie mowil
    "a wtedy mozna bylo?"
    A zwiazek z emeryturami to ma taki chocby przez to ze ogolnie mowiac 60%
    aktywow OFErmy maja w obligacjach ...
    Klania sie sytuaja obligacji przedwojennych.... " obligacje panstwa" zysk
    bez ryzyka- jasne ale dla rzadu bo wierzyciele juz wtopili moim zdaniem.
    Przemek

  • 4. Data: 2011-03-10 20:39:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ilbcmq$ogo$1@news.onet.pl...

> [...]
    > bez ryzyka- jasne ale dla rzadu bo wierzyciele juz wtopili moim zdaniem.

    dekrety bieruta można już było w warszawie egzekwować kilka lat temu za
    czasów pewnego prezydenta
    nie tak na dawno

    no można było i będzie, niestety

  • 5. Data: 2011-03-10 20:44:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Wiesz, mają co dać ludziom w zamian za tę kradzież.
    Jest kupa ziemii leżącej odłogiem, chociażby.
    Jest możliwość rekompensatt nie walącej w budżet.

    Problem polega na mundrości urzędniczej oraz zwyczajnym tchnienu PRLu w
    wielu głowach

    A własność prywatną i wolność jednostki najwyraźniej mają w d... mimo
    pięknych haseł na sztandarach.

  • 6. Data: 2011-03-10 21:05:42
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > wielu głowach
    >
    > A własność prywatną i wolność jednostki najwyraźniej mają w d... mimo

    No niestety jest dokladnie tak jak piszesz- nic dodac nic ujac
    Przemek