  • 11. Data: 2010-01-11 21:56:40
    Temat: Re: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-01-11 22:07, Krzysztof pisze:

    > ten warunek. Sa lepsze standardowe oferty na rynku i nie ma chyba
    > koniecznosci az tak dobijac sie po to ich konto.

    Konto ma jedną zaletę: bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów
    w PL i za granicą.

    Oczywiście trzeba mieć 12.000 obrotu miesięcznie.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 12. Data: 2010-01-11 22:04:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    > Konto ma jedną zaletę: bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów
    > w PL i za granicą.
    >
    > Oczywiście trzeba mieć 12.000 obrotu miesięcznie.

    To samo daje DBnet i nie trzeba robic sztucznego obrotu.

  • 13. Data: 2010-01-11 22:14:37
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-01-11 23:04, Krzysztof pisze:

    > To samo daje DBnet i nie trzeba robic sztucznego obrotu.

    Pewnie i jeszcze ktoś to daje. Nie zaprzeczam.
    Na pewno jest to jedyny odczuwalny bonus Aquariusa.
    Po za tym zwykłe konto.

    A obrotu nie trzeba robić sztucznego. 12 tys. to sporo,
    ale osiągalne, tym bardziej że dotyczy również kont
    wspólnych.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 14. Data: 2010-01-11 22:27:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 23:14:37 +0100, Cubus napisał(a):

    > Pewnie i jeszcze ktoś to daje. Nie zaprzeczam. Na pewno jest to jedyny
    > odczuwalny bonus Aquariusa. Po za tym zwykłe konto.

    Skoro to jedyny odczuwalny bonus, to nie ma sensu się kopać z koniem, bo
    w dbnet wystarczy jedna wypłata z bankomatu w miesiącu i konto w pełni
    darmowe.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-01-11 22:32:56
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-01-11 23:27, xbartx pisze:

    > Skoro to jedyny odczuwalny bonus, to nie ma sensu się kopać z koniem, bo
    > w dbnet wystarczy jedna wypłata z bankomatu w miesiącu i konto w pełni
    > darmowe.

    No ale po co zmieniać? Skoro jest się tam od n lat i wszystko hula
    zadowalająco? Dla sportu? Dla zabicia nudy?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 16. Data: 2010-01-11 22:41:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > Po za tym zwykłe konto.
    >
    > A obrotu nie trzeba robić sztucznego. 12 tys. to sporo,
    > ale osiągalne, tym bardziej że dotyczy również kont

    Wiele osob nie ma takich dochodow, ale jak wspomnialem kilka postow wyzej,
    jak komus specjalnie zalezy na AQ to nie ma problemu zrobienia sobie obrotu
    i 20 tys. przelewajac ta sama kase pare razy. Skoro w innym banku moge miec
    to samo bez dodatkowej zabawy w klikanie przelewow miedzy wlasnymi kontami
    to wole konto bez dodatkowych 'atrakcji'.
    Niestety banki w PL sa zlodziejskie i pazerne na prowizje od podstawowych
    operacji bankowych. W dobie internetu, mozna sobie z tym radzic majac kilka
    kont w roznych bankach : do wyplat z bankomatow, do kont oszcz., do lokat,
    do wysylania przelewow, do katy kredytowej, itd. Dla chcacego nic trudnego.

  • 17. Data: 2010-01-11 22:45:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-11, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > To samo daje DBnet i nie trzeba robic sztucznego obrotu.

    Teraz, a nie rok temu.
    A przenoszenie głównego rachunku jednak trochę trwa (jak ktoś ma PZtki).
    Już nie mówiąc o tym, że Multibank przynajmniej ode mnie nie wymagał
    ton papierzysk i udowadniania, że nie jestem wielbłądem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2010-01-11 22:51:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    > No ale po co zmieniać? Skoro jest się tam od n lat i wszystko hula
    > zadowalająco? Dla sportu? Dla zabicia nudy?

    Jezeli korzystasz tylko z jednego banku to nie wiesz co tracisz i co jeszcze
    mozesz zyskac nowego ):
    Czasami to tez jest sport w 'wyjadaniu wisienek' w kazdym banku.
    Z oferta bankow jest tak jak z gazetka reklamowa z supermarketu, tylko kilka
    produktow jest atrakcyjnych cenowo. Reszte klient ma kupic po wysokiej
    cenie. Zmora bankow sa wlasnie tacy 'wyjadacze wisienek' a jest ich raczej
    sporo na tej grupie dyskusyjnej.

  • 19. Data: 2010-01-11 22:56:43
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-01-11 23:41, Krzysztof pisze:

> [...]
    > banku moge miec to samo bez dodatkowej zabawy w klikanie przelewow
    > miedzy wlasnymi kontami to wole konto bez dodatkowych 'atrakcji'.

    Jeśli się nie ma 12kzł/msc to można sobie iść do DB czy gdziekolwiek.
    A skoro wpływy są, to nawet tej jednej wypłaty z bankomatu nie trzeba
    robić i można mieć w nosie opłaty, prowizje i a ponadto mieć wygodę
    podchodzenia do pierwszego lepszego bankomatu na świecie. Na prawdę nie
    wiem po co tracić czas na zmiany, papiery, przyzwyczajanie się do nowego
    interfejsu, etc.....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 20. Data: 2010-01-11 23:01:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A oferta jest kompletnie do bani, ale tak czy inaczej ma przewagę
    > lepszego oprocentowania i niższych prowizji w stosunku do standardowej
    > oferty Multi.

    dlaczego do bani? korzystam i bardzo sobie chwale ;-)
    jeszze nie znalazlem lepszego konta!

    --
    pozdrawiam
    RobertS