  • 1. Data: 2014-01-16 18:32:15
    Temat: Arbiter bankowy druga rocznica za mną
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak już kiedyś wspomniałem (w sumie nie raz) mam założoną sprawę u
    arbitra bankowego. Jak widać na dowodzie poniżej papiery wysłałem 201211
    czyli 20 grudnia 2011 r. Cóż dwa lata jak z bicza trzasnął i dalej nic.
    Nawet jakoś dzwoniłem (chyba z 3 albo 4 razy zanim ktoś odebrał), bo na
    maile nie odpowiadają w okolicach drugiej rocznicy i Pani powiedziała, że
    do końca miesiąc będzie rozpatrzone - tylko zapomniałem spytać, którego
    miesiąc i którego roku ;)

    Swoją drogą co tu dalej robić. Mam złożyć skargę na arbitra np. do KNF,
    że nie chce rozpatrzeć mojej skargi? Mam brnąć w pokrętne kombo czyli
    skarga na skargę? Zapomnę w końcu o co poszło ;)

    https://mega.co.nz/#!ihw1ETiZ!R4a56zCgW8-mLAZXoH01G2
    pEy69qW-vs2zow4dyeptA

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-16 19:10:33
    Temat: Re: Arbiter bankowy druga rocznica za mną
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Swoją drogą co tu dalej robić. Mam złożyć skargę na arbitra np. do KNF,
    > że nie chce rozpatrzeć mojej skargi? Mam brnąć w pokrętne kombo czyli
    > skarga na skargę? Zapomnę w końcu o co poszło ;)

    Proponowałbym wysłać kilka maili, bo straty czasu na wysyłanie papieru oraz
    straty pieniędzy na opłaty pocztowe nie jest to warte. Zabawiłbym się przy
    tej okazji z euro-biurokracją, bo te maile zapewne spowodują serię
    bezsensownych pism z instytucji do instytucji, które powinieneś dostawać do
    wiadomości i prawdopodobnie będzie się z czego pośmiać.

    A maile z naprawdę krótkim opisem sytuacji i niewinnym pytanie na końcu co
    powinieneś w takiej sytuacji zrobić, skierowałbym na adresy:
    1) ogólny adres polskiej KNF;
    2) ogólny adres ZBP
    3) adres piotr.galazka [at] zbp.pl - to jest polski przedstawiciel ZBP przy
    EBF.
    4) jak to kartowa reklamacja, to do polskiego przedstawiciela organizacji
    rozliczającej kartę (odpiszą prawdopodobnie, że skierowałeś to pod zły
    adres, ale do Arbiter i tak napiszą o co tu chodzi), z pytaniem czy Arbiter
    podejmowała w tej sprawie jakiekolwiek czynności.

  • 3. Data: 2014-01-16 23:14:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Jan 2014 19:10:33 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > to pod zły adres, ale do Arbiter i tak napiszą o co tu chodzi), z
    > pytaniem czy Arbiter podejmowała w tej sprawie jakiekolwiek czynności.

    No jak się zbiorę chwilkę w sobie to może pociągnę ten temat dalej,
    jednak na razie na samą myśl o tym już mi się nie chce. Fakt, że niezłego
    sprzedałeś zawijasa i o tym nie pomyślałem, żeby zrobić taki mętlik
    aczkolwiek pytanie pozostaje otwarte czy będę w stanie jeszcze pamiętać o
    co poszło? ;)

    Xenocide