  • 11. Data: 2010-04-25 10:46:43
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    jeszcze jest opcja, że mozna jakoś władować zawartość podrobionej strony do
    cache googla, to jakis bystry hacker powinien wiedzieć jak

  • 12. Data: 2010-04-25 10:48:19
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    nie zadbali wiesniaki, żeby numer strony był sporo mniejszy od 1643874
    ogólnie zajebiste dezinfo idzie w eter

  • 13. Data: 2010-04-25 11:20:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > nie zadbali wiesniaki, żeby numer strony był sporo mniejszy od 1643874
    > ogólnie zajebiste dezinfo idzie w eter

    A co z tym:
    http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow
    -generalow-pilotow/1643882

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-04-25 11:30:49
    Od: macieks <m...@g...com>

    Logika takich dowodów jest powalająca.
    Jaki wpływ ma Komorowski, na artykuły publikowane na www.tvp.info???
    Chodzi o datę i czas.Nie ma wpływy żadnego.

  • 15. Data: 2010-04-25 11:34:30
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e+Komorowskiego+do+narodu+t

    > A Ty w takim razie jesteś kolejnym wprowadzającym szum/chaos informacyjny
    > tej sprawie ;p
    >
    > Wg Ciebie wg jakiego czasu 'idzie' serwis www.tvp.info? Wg czasu
    > polskiego!
    > Katastrofa pod Smoleńskiem zdarzyla się 10.04.2010 między 8 a 9 czasu
    > polskiego.
    > W w/w artykule przecież to nie google wskazuje datę publikacji 10.04.2010
    > g.
    > 5:57 tylko serwis tvp.info. Pomyśl zanim coś odpiszesz..

    on mysli, że data data zapisana w kodzie php, a oznaczająca datę publikacji
    lub ostatniej edycji (jeżeli taka była) zmienia się w zależności kto i gdzie
    ją oglada... czsami zastanawiam sie skąd sie biorą tacy ignoranci...
    Obecnie data jest inna, widocznie była edycja strony (jednak cashe google
    zapisało wcześniejszą kopię i kopia ta ciągle jest tam jeszcze dostepna.

  • 16. Data: 2010-04-25 11:37:22
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]

    no to obala moje założenie, że strony idą chronologicznie z numerami
    nie idą
    ale i tak uważam, że tamta nie mogła być w TVP info zapodana o 5 rano 10 kwi
    gdyby to był link do TVN, to teoria spiskowa by była do zbudowania łatwo
    ale TVP??
    no i absurdem jest, żeby na kilka godzi przed katastrofą ktos do TVP
    przekazywał materiał z informacja o niej, materiał który by szedł przez ręce
    ilus tam ludzi łącznie z jego publikacją
    brednia na max

  • 17. Data: 2010-04-25 11:50:56
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > mozna to sprawdzic cofając sie po numerach stron, i tak na przykład
    > wczesniejsza
    > http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow
    -generalow-pilotow/1643865

    > ewidentnie też jest z 11.04

    No przecież widnieje tam 10.04.2010

    Chaos informacyjny, to jedna z metod działania służb specjalnych (rosyjskich w
    szczególności).
    Ja nie wiem czemu rząd polski tak ufnie zgodził się na prowadzenie śledztwa
    Rosjanom. Nie wiem czemu nie zajmuje się tym międzynarodowa komisja powołana
    przez np. NATO?
    Ja nie wiem dlaczego Donald T. ścigał się z Jarosławem K. w drodze na miejsce
    tragedii (10.04 wieczorem).
    Ja nie wiem czemu Bogdan K. (pytany przez dziennikarza tvp 2 razy)
    stwierdził, że na pokładzie nie było rzeczy tajnych (gdy przynajmniej piloci
    mieli książkę kodów a teraz media piszą o laptope gen. Gągora i telefonie
    satelitarnym Lecha K.). Czy te rzeczy zostały chociaż przekazane stronie
    polskiej?

    I rzecz która dziwiła mnie już w 2007 roku: Ja nie wiem dlaczego psychiatra i
    historyk sztuki jest szefem polskiego MON, z którym teraz Bronisław K. będzie
    konsultował obsadzenie szefa generalnego i szefa operacyjnego sił zbrojnych RP.

  • 18. Data: 2010-04-25 12:40:34
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > będzie
    > konsultował obsadzenie szefa generalnego i szefa operacyjnego sił

    Dodam jeszcze jedno ważne pytanie:

    dlaczego do dzisiaj nie jest oficjalnie opublikowana fonoskopia tego
    słynnego filmiku ze strzałami w Smoleńsku?, choć istnieje - i przypominam -
    miała być opublikowany w ciągu 3 dni.

    *
    jest zbyt wiele pytań bez odpowiedzi. Sejmowa Komisja Śledcza pracująca
    jawnie i weryfikująca wszystkie pojawiające się informacje, oraz ustlenia ze
    śledztwa, to minimum przyzwoitości w tej sytuacji.

  • 19. Data: 2010-04-25 13:34:43
    Temat: Re:
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

    Po której stronie walczyli?

    J.

  • 20. Data: 2010-04-25 13:52:56
    Temat: Re: Re:
    Od: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl>

    > Po której stronie walczyli?
    >
    > J.

    jak krazy powiedzenie wsród Kombatantów od lat 90-tych XX wieku
    byl w AK, znaczy sie Afrika Korbs...
    ST