  • 1. Data: 2006-04-30 08:30:47
    Temat: Arka IKE - kilka pytan
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Zadalem kilka pytan w mailu do Arki, ale chyba ni edoczekam
    sie juz na odpowiedz. Moze na grupie pojdzie mi lepiej.

    1. Czy po kazdym wplaceniu pieniedzy przychodza potwierdzenia poczta.

    2. Czy IKE z funduszami Arka moge otworzy w dowolnym oddziale BZWBK?

    3. Czy dobrze rozumiem, ze moge otworzyc rejestr i podpisac umowe o
    prowadzenie IKE bez potrzeby jednoczesnej wplaty w oddziale banku i mogę
    dokonac pierwszej wplaty bezposrednio na konto TFI w terminie do 30 dni od
    daty zawarcia umowy? Czy numery kont do wplat na poszczególne rejestry
    zostana przeslane poczta?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-05-01 16:31:47
    Temat: Re: Arka IKE - kilka pytan
    Od: "orelang" <o...@g...com>

    > 1. Czy po kazdym wplaceniu pieniedzy przychodza potwierdzenia poczta.

    Nie. Tylko po otwarciu danego rejestru i na koniec każdego roku.

    > 2. Czy IKE z funduszami Arka moge otworzy w dowolnym oddziale BZWBK?

    Tak.

> [...]
    >dokonac pierwszej wplaty bezposrednio na konto TFI w terminie do 30 dni od
    >daty zawarcia umowy? Czy numery kont do wplat na poszczególne rejestry

    Tak. Tak, ale wpłata w ciągu 7 dni roboczych. Tak.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-01 18:14:16
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "orelang" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Tak. Tak, ale wpłata w ciągu 7 dni roboczych. Tak.

    Dzieki za odpowiedzi. Z tymi 7 dniami to mnie troche zaskoczyles.
    Troche to dziwne. Zgodnie z prospektem Arka BZ WBK Stabilnego Wzrostu
    Art.42 "Umowa o prowadzenie IKE i wielkość
    minimalnej wpłaty." ust. 8 jest:
    "Oszczędzający powinien złożyć zlecenie nabycia Jednostek Uczestnictwa nie
    wcześniej niż w dniu podpisania deklaracji zawarcia umowy o prowadzenie IKE
    i nie później niż 30 (trzydzieści) dni od tego dnia. Zlecenie uważa się za
    złożone
    pod warunkiem jego opłacenia w terminach i sposób wskazany w zleceniu oraz
    w wysokości wskazanej w ust.5."

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-05-01 19:07:47
    Od: "orelang" <o...@g...com>

    Zacytowana tresc ust. 8

    "... Zlecenie uważa się zazłożone pod warunkiem jego opłacenia w
    terminach i sposób wskazany w zleceniu ..."

    odsyła do pierwszego zlecenia. Właśnie w pierwszym zleceniu jest
    wskazanie, że przystępujący dokona wpłaty w terminie 7 dni
    kalendarzowych (tak kalendarzowych, uprzednio popełniłem błąd
    pisząc o roboczych).

    Pozdrawiam,