  • 1. Data: 2006-07-15 19:37:09
    Temat: Arkusz xls do wyliczania kredytu
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Hej!

    Wie ktoś może, skąd można ściągnąć rozbudowany arkusz excela
    wyliczający parametry/raty kredytu (np. hipotecznego)? Kiedyś coś
    takiego widziałem, a w Internecie nie mogę znaleźć. Wszędzie są tylko
    online-owe kalkulatory których nie da się dostosować do własnych
    potrzeb.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 2. Data: 2006-07-15 20:15:52
    Temat: Re: Arkusz xls do wyliczania kredytu
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Artur Orlowski napisał:

> [...]
    > takiego widziałem, a w Internecie nie mogę znaleźć. Wszędzie są tylko
    > online-owe kalkulatory których nie da się dostosować do własnych

    poszlo na prv

  • 3. Data: 2006-07-16 13:10:51
    Od: "Marian" <m...@i...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > poszlo na prv

    Czy ja też mógłbym poprosić taki arkusz na priva? Dzięki.

    Pzdr
    M.

  • 4. Data: 2006-07-16 16:50:50
    Od: Miroslaw Gumiela <mirek_@_eth0_._pl>

    On Sat, 15 Jul 2006 22:15:52 +0200, o`rety <o`rety@pl.pl> wrote:

    >poszlo na prv

    Też poprosze ;)
    --
    Mirosław Gumiela | GG:4500044
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting

  • 5. Data: 2006-07-16 17:03:58
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    o`rety wrote:
> [...]

    To i mi wyslij prosze jesli to nie klopot. Z gory wielkie dzieki.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 6. Data: 2006-07-16 19:21:40
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Michal Raczko napisał(a):
    > To i mi wyslij prosze jesli to nie klopot. Z gory wielkie dzieki.

    Wez mi wyslij ja wstawie na www i juz :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 7. Data: 2006-07-16 21:54:05
    Od: "Franek Malek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, ja tez poprosze na adres mieszkanie.kupie(at)gazeta.pl .
    Dzieki serdeczne, chyba, ze ktos juz opublikowal na www?

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2006-07-17 08:32:45
    Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl>

    "o`rety" <o`rety@pl.pl> wrote in message

    > poszlo na prv

    Ponierważ nie można się dostać na maila to muszę tutaj poprosić. Byłby ktoś
    tak miły i mi również to podesłał. Adres mailowy: d(na)os.pl

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba

  • 9. Data: 2006-07-17 09:40:03
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    Wrzuc to na www i bedzie z glowy - sluzyc bedzie dlugo ;)

    Erion

  • 10. Data: 2006-07-18 06:22:59
    Od: Pogo <w...@n...interia.pl>

    o`rety wrote:

    > poszlo na prv

    Jesli to nie problem, bardzo prosze o przeslanie na maila.

    PZDR
    Pogo