  • 11. Data: 2006-07-18 06:25:30
    Temat: Re: Arkusz xls do wyliczania kredytu
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 21:37, na pl.biznes.banki, Artur Orlowski
    napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Wie ktoś może, skąd można ściągnąć rozbudowany arkusz excela
    > wyliczający parametry/raty kredytu (np. hipotecznego)? Kiedyś coś
    > takiego widziałem, a w Internecie nie mogę znaleźć. Wszędzie są tylko
    > online-owe kalkulatory których nie da się dostosować do własnych
    > potrzeb.

    Zarówno metoda annuitetowa jak i kapitałowa.
    http://www.elektro-instal.neostrada.pl/pliki/Odsetki
    .xls

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 12. Data: 2006-07-18 06:28:30
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    napisał(a):

> [...]
    > online-owe kalkulatory których nie da się dostosować do własnych
    > potrzeb.

    Zarówno metoda annuitetowa jak i kapitałowa.
    kredytowe.xls

    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/