  • 71. Data: 2011-09-23 21:51:38
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

  • 72. Data: 2011-09-24 06:38:59
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    > Jest znacznie gorzej: Wszyscy gracze na Forexie dysponują wielokrotnie
    > większą ilością złotówek niż kiedykolwiek zostało ich wydrukowanych ;)

    Bredzisz Waść.

  • 73. Data: 2011-09-24 06:43:53
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 14 bilionów zadłużenia USA to nie problem, jeżeli w dalszym ciągu są
    > chętni
    > na nowo drukowane dolary.

    Trzeba być ultra liberałem aby nie widzieć różnicy pomiedzy glową a ogonem.
    Problemem nie są chętni na nowo drukowane dolary, lecz chętni do spłacenia
    15 bilionów dolarów.
    Za tą kwote USA żyje na koszt reszty świata od czasu gdy zniesiono
    wymienialność dolara na złoto.
    Za tą kwotę można bez problemów kupić ze trzy stany USA (jeżeli nie więcej).

  • 74. Data: 2011-09-24 07:59:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-09-2011 o 22:40:37 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie, nie. Ja od początku dyskutuje z tezą, że dewaluacja waluty własnej
    > poprawia konkurencyjność eksportu. Jeżeli zostaniemy na 1000 euro po
    > dewaluacji to żadnej konkurencyjności nie poprawiamy. Pokazałem, że takie
    > poprawianie konkurencyjności jest podobne do podcinania żył biegaczowi.

    to o róznych tezach pisalismy ;)

    w kazdym razie nie jestem zwolennikiem celowej, trwałej dewaluacji, bo jak
    mowi skippy, to złodziejstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 75. Data: 2011-09-24 08:10:47
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > to o róznych tezach pisalismy ;)
    >
    > w kazdym razie nie jestem zwolennikiem celowej, trwałej dewaluacji, bo jak
    > mowi skippy, to złodziejstwo.

    i dodruk... prosta zasada, państwo ma monopol na tego typu operacje
    skala ich szkodliwości jest potwierdzona w kodeksie karnym, bowiem
    samodzielne zrobienie banknotu na laserówce traktowane jest jak zbrodnia
    natomiast państwo może to robić, w ten sposób okradając ludzi z pieniędzy
    takim ukrytym podatkiem wyprzedzającymrekompensatę (jeśli w ogóle nasti
    pełna rekompensata)
    co ciekawe tabuny ludzi są za tym aby państwo miało możliwość dodruku i ją
    stosowało; jak mniemam są to osobnicy zwani "pasożytami"

  • 76. Data: 2011-09-24 08:36:05
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    ujmując rzecz skrótowo, bo jak pisałem nie mam ochoty roztrząsać publicznie
    jak działa MM - bez względu na lewar graczy obstawiających różne pozycje
    mamy do czynienia z obrotem wewnątrz takiego MM dosyć dobrze znoszącym się i
    jeszcze dającym zarobić kreatorowi ( w tym jest także fakt, iż zbyt dobrze
    radzący sobie napotykają różnej maści problemy)

    żeby rozstrzygnąć nasz spór któryś z nas musiałby dotrzeć do statystyk,
    chodzi o to jakie pozycje zajmuje MM na realnym rynku w celu zabezpieczenia
    się w przypadku gdy gracze zaczynają wygrywać

    niestety nie wiem jak je zdobyć, pozostaje więc mi i Tobie wyłącznie wiara

    ja uważam, że jest to wobec obrotu wewnątrz MM - marginalne i nie wpływa na
    real rynek
    to sie po prostu dzieje obok realu jak obstawianie ile chmur wypłynie zza
    horyzontu; żaden obrót bukmacherski nie wykreuje nowych chmur a odpowiednio
    dobrane spready itp itd oraz inne skecze zapewniają bukmacherowi to, co mu
    się należy w walce z frajerami

  • 77. Data: 2011-09-24 08:38:41
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    mam, root, namacalne dowody jak to kretyńsko i "bezsensownie" działa
    ale ich nie opiszę publicznie, nie ma takiej opcji
    pozostaje Ci tylko uwierzyć mi na słowo albo założyć że kituję, niestety tak
    to jest

  • 78. Data: 2011-09-24 14:27:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 08:38:59 +0200, Emeryt napisał(a):

    > Bredzisz Waść.

    Ależ oczywiście że bredzę. Pozostaje więc otwarte pytanie dlaczego w ciągu
    jednego dnia złotówka spadła tak nisko względem euro, które samo w sobie
    jest na dnie. Pewnie to te 0,1% złotówek sprzedanych przez jakiś mały
    duński bank.

  • 79. Data: 2011-09-24 14:34:59
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 10:36:05 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > jeszcze dającym zarobić kreatorowi ( w tym jest także fakt, iż zbyt dobrze
    > radzący sobie napotykają różnej maści problemy)

    Kurna skippy daje stówę każdemu kto zrozumiał Twoje zdanie.
    Co to jest "MM dobrze znoszący się", kto to jest "kreator" i jak to się ma
    do "zbyt dobrze rządzących sobie" którzy na dodatek "napotykają różnej
> [...]

    > dobrane spready itp itd oraz inne skecze zapewniają bukmacherowi to, co mu

    Poza tym masz dużo racji aczkolwiek ja mam nieco inne pojęcie kim jest tzw.
    MM (MM - jest każdy począwszy od małego brokera aż do Fedu). Nie chcę się
    wdawać w szczegóły, bo nikomu te informacje nie będą przydatne ani niczego
    specjalnie nie zmienią w praktyce.

  • 80. Data: 2011-09-24 14:42:28
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Kurna skippy daje stówę każdemu kto zrozumiał Twoje zdanie.
    > Co to jest "MM dobrze znoszący się",

    nie "MM dobrze znoszący się" tylko "obrotem ... dobrze znoszącym się"
    chodzi o pozycje
    sory, ale naprawde nie wierze że nie rozumiesz co ja pisze
    jakbys grał miesiąc, czy rok... no nie wierze

    > kto to jest "kreator"

    w tym przypadku Maker

    > i jak to się ma
    > do "zbyt dobrze rządzących sobie" którzy na dodatek "napotykają różnej
    > maści problemy"

    cóż jak po takim czasie obecności na rynku tego nie rozumiesz to Ci
    poblicznie nie pomoge
    przyjedź do Lolka w październiku na spotkanie ifutures albo na Wall Street
    do Zakopka w czerwcu to pogadamy

    > Poza tym masz dużo racji aczkolwiek ja mam nieco inne pojęcie kim jest
    > tzw.
    > MM (MM - jest każdy począwszy od małego brokera aż do Fedu).

    W żargonie i ogólnym rozumieniu nie chodzi tu o FED, to raczej Twoja
    swobodna interpretacja tych dwóch słów.
    Nie będę pisał wykładu o podstawach, jak wyżej.