  • 1. Data: 2010-05-08 20:03:13
    Temat: Astrobiznes
    Od: "Alkortrade" <r...@g...pl>

    http://blogi.bossa.pl/2010/05/08/pusty-bieg-rozumu/

    i wszystko w tym temacie
    a wenus na to: nie możliwe...

    rk

  • 2. Data: 2010-05-08 20:11:09
    Temat: Re: Astrobiznes
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Alkortrade" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hs4g21$a5v$1@inews.gazeta.pl...
    > http://blogi.bossa.pl/2010/05/08/pusty-bieg-rozumu/
    >
    > i wszystko w tym temacie
    > a wenus na to: nie możliwe...

    Hydrolog pisze o okresach "28 lutego a 2 kwietnia" - widze luźny rzekłbym
    żaden związek z 8 maja...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-05-09 12:32:06
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Po co wróżyć, jak 2 kreski mówiły wszystko.

    http://ifutures.pl/post16485.html#p16485

  • 4. Data: 2010-05-09 14:30:15
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Po co wróżyć, jak 2 kreski mówiły wszystko.
    >
    > http://ifutures.pl/post16485.html#p16485

    Policytujmy. Po co dwie, jeżeli wystarczy jedna? :)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6a7f383a64
    fb5b8a.html

    Dla porównania ostatnia fala spadkowa:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5a96d4448b
    77bf5e.html

    Jest nadzieja na odbicie?

    Pozdrawiam
    kc

  • 5. Data: 2010-05-09 14:44:21
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jest nadzieja na odbicie?

    Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność

    kc

  • 6. Data: 2010-05-09 18:31:42
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność
    >
    > kc
    >

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Na różowo prognozowałem wtedy, gdzie kończy sie wykres, jesteśmy na żółtej
    kropce.
    Oczekiwałbym 1250-1300 po ew. pogłebieniu tej mini-korekty i to będzie
    koniec fali (1) liczonej od lutego-marca 2009. Być może M nie zrobią i fala
    (2) juz leci, ale to szczegół.

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7862

  • 7. Data: 2010-05-09 18:52:17
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > Oczekiwałbym 1250-1300 po ew. pogłebieniu tej mini-korekty i to będzie
    > koniec fali (1) liczonej od lutego-marca 2009. Być może M nie zrobią i

    Kreska, którą ja narysowałem na razie zadziałała. Mam jednak obawy, że to
    tylko chwilowe odbicie, bo waga pierwszęgo wykresu jest większa. Poniżej
    2280 jutro może oznaczać głębszą korektę. Osobiście liczę na 2281, przy
    otwarciu 2326.
    Poza tym 2600 wynikało z innych obliczeń, z wartościami typowymi dla
    odwrócenia. Nie jestem w stanie powiedzieć jak głęboko spadnie, ale nie mam
    sygnału odwrócenia. Byłby, gdyby w piątek było 2319 zamiast 2285.

    kc

  • 8. Data: 2010-05-09 19:21:05
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność
    >
    > kc

    notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
    więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
    że będzie to raczej miało charakter ząbką...

  • 9. Data: 2010-05-09 19:41:57
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
    > więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
    > że będzie to raczej miało charakter ząbką...

    Po (moich) trzech latach spędzonych na pl.biznes.wgpw pierwsza
    prognoza Vipera.
    Jestem pod wrażeniem.

    A jak jeszcze się sprawdzi - to by było dopiero ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-05-09 19:55:07
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?
    >
    > pozdr

    albo na platformach z notowaniami non stop jak np Oanda, albo na stronach typu
    xe.com