  • 11. Data: 2010-05-09 19:55:11
    Temat: Re: Astrobiznes
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?

    pozdr

  • 12. Data: 2010-05-09 19:57:31
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Po (moich) trzech latach spędzonych na pl.biznes.wgpw pierwsza
    > prognoza Vipera.
    > Jestem pod wrażeniem.
    >
    > A jak jeszcze się sprawdzi - to by było dopiero ......
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    naprawdę mocne... największy grupowy troll zarzuca mi pisanie NTG...

  • 13. Data: 2010-05-09 20:09:24
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    dzieki za odpowiedz

    fajnie dowiedziec sie czegos nowego tutaj :)

    tak sie zastanawiam czym sa notowania przedsesyjne dla forex? czy to cos w
    rodzaju tko ?

    pozdr

  • 14. Data: 2010-05-09 20:10:25
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 9 Maj, 21:55, "krzys" <k...@p...fm> wrote:
    > gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?
    >
    > pozdr

    Na przykład

    http://idmsa.pl

  • 15. Data: 2010-05-09 20:17:13
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > fajnie dowiedziec sie czegos nowego tutaj :)
    >
    > tak sie zastanawiam czym sa notowania przedsesyjne dla forex? czy to cos w

    coś w tym rodzaju... po prostu niektórzy brokerzy umożliwiają handel nawet w
    weekendy i takie notowania są jakąś tam wypadkową... oczywiście jest bardzo
    dużo fałszywek, ale jak notowania chodzą 150 pipsów powyżej zamknięcia to z
    reguły zwiastuje lukę... idmsa są pośrednikiem Saxobanku, a on rozpoczyna
    notowania w niedzielę bardzo wcześnie... oczywiście spready są wtedy chore, ale
    tu chodzi o orientacyjny kurs... bardzo pewna i stabilna jest strona xe.com,
    ona poza tym odświeża się automatycznie...

  • 16. Data: 2010-05-09 20:31:26
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > naprawdę mocne... największy grupowy troll zarzuca mi pisanie NTG...

    Wiem wiem Viperze, przeciwko zakłamanym i przepełnionym propagandą
    tekstom w stylu XXLa- Sławka:

    "[...] Przed całkowicie kompromitującą i dyskwalifikującą PIS i
    J.Kaczyńskiego
    koalicją z LPR i Samoobroną było wbicie noża w plecy Platformy
    Obywatelskiej i
    przekreślenie szans na PO-PIS. [...]".

    "[...] Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób.[...]".

    ... jakby żywcem wyciągniętym PZPR-owskich wieców partyjnych sprzed 20
    lat nie protestujesz.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-05-09 20:33:11
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ... jakby żywcem wyciągniętym PZPR-owskich wieców partyjnych sprzed 20
    > lat nie protestujesz.

    Taka twoja "czerwona" obiektywność......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-05-11 09:01:39
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
    > więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
    > że będzie to raczej miało charakter ząbką...

    A tak już odbiegając od polityki, coś mi pachnie ostrym zjazdem w dół
    po nowe minima.

    P.S. Sorry Viper za moje obelgi. Przepraszam cię - to w emocjach.
    To przez twoje niecelne "rany boskie" które jak zwykle broniło
    "jedynie słusznej michnikowskiej tezy".
    Nie można zamieniać grupy w chlew bo wszyscy pouciekają.
    Niestety na naszych oczach dzieją się takie rzeczy, że nie sposób o
    nich nie mówić.
    Gdy tylko usłyszałem pierwszy komunikat w RMF-ie o tragedii wiedziełm
    od początku że szykują się kłopoty.
    Że też musiało się to wszystko wydarzyć, że nasi nie umieli się
    zabezpieczyć.
    Teraz to już tylko gadanie .....

    Nie gniewaj się Viper....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-05-11 09:59:14
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Nie gniewaj się Viper....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    ok Endriu, między nami zgoda... kiedyś jak cwiczyłem jakies dziwne sporty to
    między chłopakami z nadmiarem testosteronu dochodziło do różnych spięc które
    często przeradzały się w ogółną bijatykę... i wtedy zazwyczaj w kulminacyjnym
    momencie rozlegał się rozpaczliwy krzyk... "Ku...wa Delicje nam zamkną!" i w
    jednym momencie opadały emocje każdy się błyskawicznie ubierał i parę minut
    później wszyscy zgodnie wpieprzali lody... bo nieporozumienia
    nieporozumieniami, ale lody to była rzecz święta he he...