  • 11. Data: 2006-01-26 17:31:19
    Temat: Re: Aukcje Lokat w Millenium
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > eee... chyba to dwoch melonow nie dojsa tym razem ;-)

    > Przekonamy sie 26.01 po poludniu jak wywiesza wyniki na stronach

    Kurcze nawet nie wiedziałem że mam taki dar do przewidywania wyników :)
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/aukcje/wyn
    iki_aukcji/?_a=18682

    Tytuł: 23.01 - Lokata Aukcje maks. 6,0 proc. - 15 dni
    Maksymalne oprocentowanie: 5.50%
    Średnie oprocentowanie: 5.11%
    Liczba ofert: 1985 ; Wygranych: 1478

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin_P.

  • 12. Data: 2006-01-26 19:27:13
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Kurcze nawet nie wiedziałem że mam taki dar do przewidywania wyników :)
    [...]
    > Maksymalne oprocentowanie: 5.50%
    > Średnie oprocentowanie: 5.11%
    > Liczba ofert: 1985 ; Wygranych: 1478

    Prorok jakis czy co? ;-)
    Jak ci tak dobrze idzie to wyprorokuj jeszcze czy Rada Polityki Pienieznej
    obnizy we wtorek stopy procentowe...

    Hmmm ... a jesli chodzi o aukcje to jak pula wygrywajaca byla 40 mln zl tzn
    ze pojedyncza oferta jest rowna prawie 30 tys zl. A mowia ze ludzie nie maja
    kasy :-)

    Pozdro i powodzenia w nastepnych aukcjach.

    K.