  • 21. Data: 2006-05-13 10:40:21
    Temat: Re: Aut. podwyższanie kredytu na karcie
    Od: Darek <n...@n...net>

    MK wrote:

    > Nie potrzebujesz? A to dziwne, bo ja slyszalem, ze automatyczne podwyzszenie
    > ma miejscie gdy klient wykorzystuje systematycznie ponad 80% limitu...

    No i ? To ma dowodzić, że potrzebuję ???
    Ustaliłem sobie taki limit na ile chcę wydawać w miesiącu. A niby na ile
    miałbym go ustawiać ?

    Wydajesz 5000 PLN/miesiąc a ustawiłeś sobie 12000PLN ? Po co ?

    --
    -=Darek=-

  • 22. Data: 2006-05-13 10:41:29
    Od: Darek <n...@n...net>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2006-05-13 01:04, osobnik Darek stwierdził, iż:
    >
    > Jesteś pewien?

    Tak mi powiedziała, wyciągów mi nie dała do kontroli :)

    --
    -=Darek=-

  • 23. Data: 2006-05-13 10:54:19
    Od: Darek <n...@n...net>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > To tak w tych pismach pisza? Jasne ze nie losowo, ale bez przesady.

    Widzę, że masz fatalną opinię o profilingu. IMHO w temacie definiowania
    zachowań klientów bankowych jest to świetna metoda dająca zamierzone
    efekty. Złą opinię tej metodzie daje je wykorzystywanie tam gdzie nie ma
    to sensu np. na lotnisku

    > Ryzyko jest pewnie akceptowalne, ale istnieje.

    Jeśli jest akceptowalne to o to chodzi. Po to sie robi analizę ryzyka,
    aby doprowadzić do akceptowalnego poziomu ryzyka. Zawsze jest jakieś
    ryzyko (w każdej czynności).

    --
    -=Darek=-

  • 24. Data: 2006-05-13 10:57:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Darek <n...@n...net> writes:

    > Ustaliłem sobie taki limit na ile chcę wydawać w miesiącu. A niby na
    > ile miałbym go ustawiać ?

    No... zasadniczo powinienes ustawic prawie 2 x tyle :-) Chyba ze
    chcesz by Twoja karta nie dzialala od poczatku nastepnego miesiaca
    do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego.

    > Wydajesz 5000 PLN/miesiąc a ustawiłeś sobie 12000PLN ? Po co ?

    Niektorzy maja zmienne wydatki.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2006-05-13 11:11:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Darek <n...@n...net> writes:

    > Widzę, że masz fatalną opinię o profilingu.

    Fatalna? O "profilingu" :-) Przesadzasz.

    Po prostu napisales ze podwyzszaja wyselekcjonowanym klientom,
    a to niezupelnie tak jest.

    Chyba ze "wyselekcjonowanych klientow" jest np. 50% - wtedy po
    prostu ja inaczej rozumiem takie sformulowanie.

    A co do lotniska to sa miejsca gdzie taka metoda sie sprawdza -
    np. na cle. Jasne ze nie przy bramkach przed wejsciem na poklad.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2006-05-13 11:17:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > No... zasadniczo powinienes ustawic prawie 2 x tyle :-) Chyba ze
    > chcesz by Twoja karta nie dzialala od poczatku nastepnego miesiaca
    > do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego.

    Jest przymus splacania w ostatnim dniu?

    MJ

  • 27. Data: 2006-05-13 11:34:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <n...@n...net> wrote in message

    > No i ? To ma dowodzić, że potrzebuję ???
    > Ustaliłem sobie taki limit na ile chcę wydawać w miesiącu. A niby na ile
    > miałbym go ustawiać ?
    >
    > Wydajesz 5000 PLN/miesiąc a ustawiłeś sobie 12000PLN ? Po co ?

    Hm, jesli limit zostal podniesiony o 200% to odnacz, ze musialo sie to stac
    co najmniej 2-krotnie.

    Dostajesz limix x
    -> jest przekraczany prog 0,8x
    -> podniesienie limitu do 1,5x
    -> systematycznie przekraczasz 1,2x (dokonujesz znacznie wiecej transakcji)
    -> podniesienie limitu do 2x...

    wyglada na to, ze fotrzebowales podniesienie. Problem moze wystepowac u
    osob, ktore nie potrafia sobie powiedziec "Stop. Nie stac mnie juz na
    wieksze zakupy". Jesli do nich nalezysz to wspolczuje.

    MK

  • 28. Data: 2006-05-13 12:11:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-13 12:41, osobnik Darek stwierdził, iż:

    > Tak mi powiedziała, wyciągów mi nie dała do kontroli :)

    Hm, to by było fajne :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2006-05-13 18:43:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Jest przymus splacania w ostatnim dniu?

    Jasne ze nie ma. W zasadzie to mozna miec KK z symbolicznym limitem
    i traktowac ja jako przedplacona.

    Aczkolwiek nie wiem jaki mialoby to cel.

    Np. ja zwykle wydaje wiecej niz zwykle przy okazji wyjazdow. Zdazylo
    sie nie raz tak ze nie bylo mnie miesiac w domu, i wtedy wczesniejsza
    splata bylaby drobnym problemem. Odpowiedni limit, normalnie nie
    wykorzystywany, takie problemy rozwiazuje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2006-05-13 18:51:49
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, aneks jest zbedny.

    W moim przypadku niestety nie byl. Przy czym ja mam u nich AmEx.

    MAd Hatter