  • 1. Data: 2010-06-08 09:47:00
    Temat: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie się dowiedziałem, że zgodnie z ichnim regulaminem, jeżeli kurs
    waluty jest dosyć niestabilny (jak np aktualnie dolar) to bank
    najzwyczajniej odmawia wykonania transakcji aż kurs zrobi się stabilny
    (czytaj korzystny dla banku). To tak tylko informacyjnie dla tych którzy
    chcieliby skorzystać. Ciekawe jakby takie coś zobaczyli gracze forexowi ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-06-08 10:55:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-06-08 11:47, xbartx wrote:

> [...]
    > chcieliby skorzystać. Ciekawe jakby takie coś zobaczyli gracze forexowi ;)

    Używam na codzień, również w czasach sporych zwirowań. Jedyne raz mi się
    zdarzyła odmowa kwotowania przy operacjach w przyszłości.

    Przy operacjach natychmiaowych działało zawsze.

    IMHO bardzo dobry produkt.

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-06-08 11:44:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 12:55:50 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Używam na codzień, również w czasach sporych zwirowań. Jedyne raz mi się
    > zdarzyła odmowa kwotowania przy operacjach w przyszłości.
    >
    > Przy operacjach natychmiaowych działało zawsze.

    Dzisiaj rano do godziny 12.00 (około) nie działały transakcje
    natychmiastowe (kurs dolara wspinał się wtedy do poziomu 3,5)
    przynajmniej dla autodealingu dla konto indywidualnych, być może przy
    firmowych jest inaczej.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-06-08 11:57:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-06-08 13:44, xbartx wrote:

> [...]
    > natychmiastowe (kurs dolara wspinał się wtedy do poziomu 3,5)
    > przynajmniej dla autodealingu dla konto indywidualnych, być może przy

    Używam firmowego.

    Dzisiaj akurat nie sprawdzałem. Natomiast przewalutowałem się na pln-y
    na przykład w okolicach 3.47 - czyli też było "ciepło".

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-06-08 14:23:07
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-06-08 11:47, xbartx pisze:
    > Ciekawe jakby takie coś zobaczyli gracze forexowi ;)

    Ciekawe co by zobaczyli gracze forex, jakby zażyczyli sobie realizacji
    forwarda.

    --
    Raf

  • 6. Data: 2010-06-08 19:26:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Cze, 11:47, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Ciekawe jakby takie coś zobaczyli gracze forexowi ;)
    >
    > --
    > xbartx

    czym innym jest "hazard" na forexie czym innym narzedzie pozwalajace
    wymieniac waluty w ramach posiadanych srodkow/prowadzonej
    dzialalnosci :)

  • 7. Data: 2010-06-09 09:48:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 12:26:36 -0700, BK napisał(a):

    > czym innym jest "hazard" na forexie czym innym narzedzie pozwalajace
    > wymieniac waluty w ramach posiadanych srodkow/prowadzonej dzialalnosci
    > :)

    Być może, ale chodzi o to, że narzędzie Aliora pozwala wymieniać waluty
    wtedy kiedy bank ma w tym interes a nie klient. W tym wypadku forexowy
    "hazard" jest bardziej fair.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-06-09 14:22:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Cze, 11:48, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Być może, ale chodzi o to, że narzędzie Aliora pozwala wymieniać waluty
    > wtedy kiedy bank ma w tym interes a nie klient. W tym wypadku forexowy
> [...]

    A forex pozwala wymieniac waluty czy tylko grac na kursie? :)

  • 9. Data: 2010-06-09 14:29:26
    Od: BK <b...@g...com>

    > Być może, ale chodzi o to, że narzędzie Aliora pozwala wymieniać waluty
    > wtedy kiedy bank ma w tym interes a nie klient. W tym wypadku forexowy
> [...]

    Inna sprawa, ze nie bardzo rozumiem na czym ma polegac kurs na ktorym
    ma bank interes, a na ktorym nie. Bank zarabia na obrocie niezaleznie
    od kursow.

  • 10. Data: 2010-06-09 21:36:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 07:29:26 -0700, BK napisał(a):

    > Inna sprawa, ze nie bardzo rozumiem na czym ma polegac kurs na ktorym ma
    > bank interes, a na ktorym nie. Bank zarabia na obrocie niezaleznie od
    > kursow.

    No jak dzwoniłem na partyline, bo system wyrzucał "Odmowa kwotowania" to
    się dowiedziałem, że jak są wahania kursu, to bank może odmówić przyjęcia
    zlecenia i tyle, dopóki nie uzna, że jest ok. Wygląda to mniej więcej tak
    (przykładowo), że sprzedając 5k (limit dla indywidualnych klientów)
    jednostek danej waluty bank nie przyjął zlecenia jej odkupienia po 1,55
    albo już po 1,51 było ok i kupił. Ot i wszystko, dlatego uważam, że ta
    usługa jest wybrakowana, bo w jakimś skrajnym przypadku, możemy być
    nieźle ugotowani.

    Xenocide