  • 1. Data: 2006-12-29 21:07:12
    Temat: Automatyczna spłata zadłużenia
    Od: makskey <m...@W...pl>

    Jak uruchomić automatyczną spłatę zadłużenia z karty kredytowej do Rachunku
    eKonto w mBanku. Jak składałem wniosek o kartę to było tam takie zapytanie,
    zrezygnowałem z tego ale chciałbym wrócić do tej opcji, ostatnio miŁEM
    awarię kompa i się spóźniłem parę minut no i dostałem karę + odsetki. Wolę
    żeby odbywało się to automatycznie

  • 2. Data: 2006-12-29 23:00:58
    Temat: Re: Automatyczna spłata zadłużenia
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    makskey wrote:
> [...]
    > zrezygnowałem z tego ale chciałbym wrócić do tej opcji, ostatnio miŁEM
    > awarię kompa i się spóźniłem parę minut no i dostałem karę + odsetki. Wolę

    przez mLinie

    Jarek