  • 11. Data: 2011-11-21 16:10:20
    Temat: Re: Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Zapodaj kolego taki automacik proszę ....

    Halo kolego Axel .....

    Endriu !

    Znasz może np. platformę GO4X....oraz taką samą w BOSSA....tam są
    gotowce..... ja znalazłem w Internecie jeszcze inne gotowe (lecz nie
    wszystkie działały) automaty na MT4 (m.in. od bystrego rosyjskiego
    autora)...
    Oczywiście we wszystkich tych gotowcach wiele parametrów jest do
    ustawienia....lecz - tak jak pisałem wcześniej - wielkim (a chyba można
    powiedzieć, że największym !) problemem jest MOMENT GENEROWANIA SYGNAŁU
    KUPNA/SPRZEDAŻY.
    Przypatrz się bardzo uważnie realnym, tick-owym zachowaniom kursu w
    stosunku np. do dowolnej średniej ruchomej....kurs bez przerwy skacze: to w
    przód, to się cofa...i tak wiele, wiele razy....i tyle samo razy generuje
    sygnały: np. BUY ...a za chwilę - z opóźnieniem SELL....i odwrotnie....i
    strata, i strata....i tak aż do momentu, w którym kurs obierze konkretny,
    zdecydowany kierunek....wtedy to dopiero automat generuje zysk !!!!.....lecz
    żaden trend nie trwa wiecznie....i znów - po czasie - zaczyna się " ta sama
    polka".....

    Pozdr.:

    axel

  • 12. Data: 2011-11-21 16:19:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Znasz może np. platformę GO4X....oraz taką samą w BOSSA....tam są
    > gotowce.....

    Mam tą platformę u siebie ale czogoś takiego nie znalazłem. Możesz podac
    nazwę tego skryptu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-11-23 15:54:25
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > gotowce.....

    Mam tą platformę u siebie ale czogoś takiego nie znalazłem. Możesz podac

    Ja mam te systemy w GO4X w:
    Nawigator->Strategie

    Pozdr.:

    axel

  • 14. Data: 2011-11-23 17:03:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja mam te systemy w GO4X w:
    > Nawigator->Strategie

    I co dalej kolego ....

    P.S. Ciężko z ciebie coś wydobyć....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-11-24 10:21:18
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Ja mam te systemy w GO4X w:
    > Nawigator->Strategie

    I co dalej kolego ....

    P.S. Ciężko z ciebie coś wydobyć....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

    .....zgadza się.....bo sądzę, że doskonale zdajesz sobie sprawę ile mozolnej
    i ciężkiej pracy to kosztuje...by dojść do tej wiedzy, wyników...
    .....przesyłam Ci na priv jednego, działającego experta....

    Pozdr.: axel