-
1. Data: 2015-03-03 16:43:47
Temat: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: r...@g...com
Witam.
Chciałem przeleć z emax plus sporą kwotę w PLN na ekonto. Wybrałem przelew własny a
tam mam konto domyślne mbiznes konto start. Rozwinąłem listę i wybrałem ekonto. Po
całej operacji okazało się, że pieniądze wpłynęły na emax. Pomyślałem, że popełniłem
błąd i dokonałem operacji ponownie rozwijając listę i klikając ekonto. Zatwierdziłem.
Okazało się, że pieniądze wpłynęły na rachunek emaxUSD. Szybko dokonałem przelewu po
raz trzeci na ekonto. Tym razem się udało, ale moje konto uszczupliło się o prawie
2,9 tys. PLN. Różnica kursu w tym dniu 3,596 i 3,82. Zgłosiłem się na mlinię. W
oczekiwaniu na Panią przyjmującą reklamację ponowiłem proces przelewania pieniędzy,
ale teraz w kwocie 10 PLN. Okazało się, że po rozwinięciu listy w przelewie własnym i
kliknięciu ekonta automatycznie podstawiało się konto emax (czego nie zauważyłem).
Kolejny raz chcąc przelać pieniądze z emax kliknąłem ekonto i tym razem podstawiło
się z automatu konto emaxUSD (także nie przyszło mi do głowy, że samoistnie mogą
podstawiać się różne konta). Okazało się, że trzeba dwukrotnie wybrać ekonto, aby
podstawiło się poprawnie. Ten błąd systemu kosztował mnie prawie 2,9 tys. PLN z racji
operacji przewalutowania. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie mi uznana w ciągu 30.
dni.
Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła reklamacja???
Pozdro
Robert
-
2. Data: 2015-03-03 17:38:10
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: "az.anonim" <m...@g...com>
Cholera, współczuję. W zeszłym roku zrobiłem podobny błąd, ale przelewając na konto
walutowe zamiast złotówkowe w walutomacie...
Wydaje mi się, że podobny wątek był już poruszany na grupie - właśnie dotyczący
mBanku i dziwnych zmian numerów rachunków przed samym zatwierdzeniem przelewu.
-
3. Data: 2015-03-03 18:05:12
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: Marek <f...@f...com>
On Tue, 3 Mar 2015 07:43:47 -0800 (PST), r...@g...com
wrote:
> Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła=
> reklamacja???
Zappmnij raczej, że Ci uznają. Trzeba było uważać.
--
Marek
-
4. Data: 2015-03-03 19:00:07
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik napisał w wiadomości
>Chciałem przeleć z emax plus sporą kwotę w PLN na ekonto.
> Okazało się, że trzeba dwukrotnie wybrać ekonto, aby podstawiło się
> poprawnie. Ten błąd systemu kosztował mnie prawie 2,9 tys. PLN z
> racji operacji przewalutowania. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie
> mi uznana w ciągu 30. dni.
>Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła
>reklamacja???
Ale czy odpowiednio mocno napisales reklamacje ?
"wasz j** interfejs ukradl mi 3 tysiace, jak natychmiast nie
zwrocicie, to zamykam konto i ide do sadu" :-)
A programisci przeciez przewidzieli taki przelew, na glownym oknie
platnosci przy prostokaciku Emax jest taki trojkacik, i wystarczy w
niego kliknac ...
J.
-
5. Data: 2015-03-04 13:05:57
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: r...@g...com
W dniu wtorek, 3 marca 2015 18:05:46 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> On Tue, 3 Mar 2015 07:43:47 -0800 (PST), R...@g...com
> wrote:
> > Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła=
> > reklamacja???
>
> Zappmnij raczej, że Ci uznają. Trzeba było uważać.
>
> --
> Marek
Czyli co? Korzystasz z banku kilkanaście lat i wiesz, że możesz być pewny, że jest
wszystko ok?
Taki quiz 2+2=? a1 b2 c3 d4. Co byś kliknął będąc nauczonym od małego? Bo ja do
wczoraj d4, ale dziś to już nie jestem pewny czy "system" mnie nie bierze pod włos.
Kupujesz w sklepiku osiedlowym od zawsze za 30 PLN. Dajesz 50 i masz resztę 20.
Jednego razu dostałeś reszty 10 PLN i nie zauważyłeś tego przy kasie. Jesteś
przekonany, że Pani Cie oszukała czy myślisz, że to Twoja pomyłka?
To sa rzeczy oczywiste, które jest bardzo trudno udowodnić, bo pierwszym razem nawet
sobie nie wierzysz.
Ps. Na pewno dam znać jak to się potoczyło.
Robert
-
6. Data: 2015-03-06 18:21:09
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: r...@g...com
W dniu środa, 4 marca 2015 13:05:58 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:
> W dniu wtorek, 3 marca 2015 18:05:46 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> > On Tue, 3 Mar 2015 07:43:47 -0800 (PST), R...@g...com
> > wrote:
> > > Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła=
> > > reklamacja???
> >
> > Zappmnij raczej, że Ci uznają. Trzeba było uważać.
> >
> > --
> > Marek
>
> Czyli co? Korzystasz z banku kilkanaście lat i wiesz, że możesz być pewny, że jest
wszystko ok?
> Taki quiz 2+2=? a1 b2 c3 d4. Co byś kliknął będąc nauczonym od małego? Bo ja do
wczoraj d4, ale dziś to już nie jestem pewny czy "system" mnie nie bierze pod włos.
> Kupujesz w sklepiku osiedlowym od zawsze za 30 PLN. Dajesz 50 i masz resztę 20.
Jednego razu dostałeś reszty 10 PLN i nie zauważyłeś tego przy kasie. Jesteś
przekonany, że Pani Cie oszukała czy myślisz, że to Twoja pomyłka?
> To sa rzeczy oczywiste, które jest bardzo trudno udowodnić, bo pierwszym razem
nawet sobie nie wierzysz.
> Ps. Na pewno dam znać jak to się potoczyło.
> Robert
Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od zgłoszenia
reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą. Choć powiem, że już
planowałem jak zareagować na odmowę.
Pozdro i udanego weekendu :)
Robert
-
7. Data: 2015-03-06 19:34:33
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:bbf1876a-d891-4fb7-9849-87a68deea755@googlegrou
ps.com...
> Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od
> zgłoszenia reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą.
> Choć powiem, że > już planowałem jak zareagować na odmowę.
> Pozdro i udanego weekendu :)
Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki genialnny
jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni brać na klatę.
P.G.
-
8. Data: 2015-03-09 20:37:33
Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
Od: Grzexs <g...@u...pl>
>> Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od
>> zgłoszenia reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą.
>> Choć powiem, że > już planowałem jak zareagować na odmowę.
>> Pozdro i udanego weekendu :)
>
> Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki
> genialnny jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni
Jak to dobrze, że się rozstałem z nimi nie doznawszy podobnych wrażeń!
--
Grzexs